178
Автомобілі General Motors будуть передбачати дії водіїв
— Технології&Авто
General Motors уклав з компанією IBM договір про використання в своєму супутниковому сервісі OnStar штучного інтелекту Watson.
“Суперкомп’ютер” дозволить машинам передбачати дії водія, орієнтуючись на його звички і базу даних з великою кількістю різноманітної інформації – від розташування парковок до повідомлень про пробки на дорогах.
Наприклад, штучний інтелект Watson зможе через мультимедійну систему машини або смартфон нагадати батьку, який виходить з роботи, про те, що він повинен заїхати за дитячим харчуванням для дитини, або ж порекомендувати кращі ресторани водієві, який вперше приїхав в те чи інше місто.
Крім того, OnStar і Watson зможуть шукати найбільш зручні і дешеві паркувальні місця, дозволить водіям оплачувати покупки прямо в машині і під’їжджати на видачу товару в потрібний час, а також розплачуватися за заправку, не виходячи з машини. Партнерами проекту вже стали паливна компанія ExxonMobil, платіжна система MasterCard і енциклопедія парковок Parkopedia.
Система OnStar з штучним інтелектом від IBM з’явиться в машинах General Motors в 2017 році. Після оновлення сервіс буде називатися OnStar Go.
GM встановлює в свої машини супутникову систему OnStar протягом двадцяти років. Спочатку вона працювала тільки як система екстреного оповіщення. Згодом концерн впровадив в систему безліч додаткових функцій – наприклад, в 2016 році був запущений сервіс Proactive Alerts, що аналізує стан автомобіля і повідомляє водієві про можливі майбутні поломки.
За матеріалами: Auto-Consulting
Поділитися новиною