В Україні стрімко зростають ціни на послуги таксі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні стрімко зростають ціни на послуги таксі

Особисті фінанси
4350
З кожним роком попит на послуги приватних візників в Україні підвищується на 5-10%, а разом з цим зростають і тарифи на поїздки. У жовтні водії додали до своїх розцінок 10-30% вартості, посилаючись на “сезонність”. Також вони можуть брати додаткові націнки – за погодні умови і пробки. За накручуванням цін помічені поки не всі служби таксі, але в подальшому ситуація може змінитися не на користь клієнтів.
Глава Української таксомоторної асоціації (УТМА) Андрій Антонюк розповів, що підвищені коефіцієнти активно вводять онлайн-агрегатори таксі (наприклад, UBER), але вже незабаром таку тарифну політику можуть взяти на озброєння більшість всіх служб таксі.
“Наприклад, в годину пік коефіцієнт може бути 1,3 або 1,7. Поки що левова частка служб таксі тільки замислюються про подорожчання – хочуть подивитися, чи готові пасажири переплачувати. Але оскільки самі тарифи за останні роки практично не змінилися, залишившись на рівні 4 грн/км (плюс 35 грн за подачу), працювати за такою ціною хочуть далеко не всі таксисти, і клієнти вже зараз змушені “в ручному” режимі самостійно піднімати тарифи на 20-30 грн і більше. А водії цього і чекають”, – зауважив Антонюк.
За словами директора з розвитку служби “Уклон” Павла Лисенка, вони підняли мінімальний тариф на 5 грн і на 50 копійок – вартість кілометра.
За фактом же, мінімальний тариф за поїздку в великому місті зараз варіюється в межах 55-70 грн. Наприклад, в Києві середній чек знаходиться на рівні 100 грн за 10-кілометрову поїздку. Доїхати до пункту призначення середньостатистичний киянин може в середньому за 40 хвилин.
Зміни тарифів підтвердили і в самих таксомоторних службах.
“Швидше за все, дешеві служби “підтягнуть” свої цінники до рівня середніх по ринку”, – зазначив адміністратор одного з інформаційно-диспетчерських центрів Києва.
Якщо ж у клієнта до служби таксі прив’язана банківська карта, то за відмову від поїздки можна ще й “штраф” заплатити. Але це практикують в основному онлайн-агрегатори. А якщо тричі зробити замовлення, а потім передумати їхати, система і зовсім може заблокувати неблагонадійного клієнта, і користуватися сервісом він вже навряд чи зможе.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас