Банки опановують премудрості створення клієнтського досвіду. Першопрохідці отримають конкурентну перевагу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Банки опановують премудрості створення клієнтського досвіду. Першопрохідці отримають конкурентну перевагу

Світ
325
На Міжнародному форумі «Лояльний покупець: де у нього кнопка?», який відбудеться 11-12 жовтня в київському конгрес-холі «Космополіт»,
активно представлені гравці роздрібного банківського ринку.
Аудиторія почує кілька яскравих кейсів, що розвивають тему створення унікального клієнтського досвіду в банківській сфері. Так, на події пролунають такі доповіді:
  • «Перший не-банк: сервіс, про який мріяли клієнти», Олексій Колесников, СMO і співзасновник «Рокетбанк» (Москва).
  • «Політаємо зі смаком. Програма лояльності для преміальних клієнтів», Сергій Сорокін, керівник управління VIP бізнесу ПАТ «Банк Кредит Дніпро» (Київ).
  • «Чат-революція в програмах лояльності на прикладі “Бонус Плюс“», Михайло Фіялка, керівник проекту «Бонус Плюс» Приватбанку (Дніпро).
Зацікавленість банків до тематики лояльності і активне експериментування в сфері створення цілісного клієнтського досвіду не випадкова. Провідні роздрібні банки шукають нові конкурентні переваги, і інструменти клієнторієнтованості дають безліч можливостей для розвитку.
«Активність представників банківської сфери дійсно досить висока, оскільки багато гравців цього ринку вже давно працюють над проектами, пов’язаними з розвитком сервісу і створенням унікального клієнтського досвіду. Тому цього року ми очікуємо на форумі аншлаг учасників з банків», – зазначає продюсер форуму Ірина Бондаренко.
Програма форуму лояльності в 2016 році заснована на трьох головних ідеях – наявності європейського контексту завдяки запрошенню яскравих європейських спікерів, розповіді про успішні локальні кейси в сфері лояльності і клієнторієнтованості, а також ігровому форматі, який дозволяє зробити спілкування і навчання такими, що запам’ятовуються. У створенні незвичайних вражень оргкомітетові форуму допомагає команда quest.ua.
Інформаційна довідка
XII міжнародний форум «Лояльний покупець: де у нього кнопка?» – найавторитетніший на російськомовному просторі щорічний захід, присвячений relationship-маркетингу. Основна мета організатора, компанії IdeasFirst, – познайомити гравців ринку з найкращими програмами, технологіями та інноваційними концепціями у сфері маркетингу стосунків, управління позитивним купівельним досвідом і CRM-рішень. Форум орієнтований на унікальні кейси від експертів-практиків з провідних міжнародних та вітчизняних компаній. Всього у події щорічно бере участь понад 250 професіоналів в сфері лояльності і клієнтського досвіду. Виступає понад 30 спікерів з різних країн.
За матеріалами:
Айдіас Фьост
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас