Deutsche Post переходить на використання електромобілів власного випуску — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Deutsche Post переходить на використання електромобілів власного випуску

Технології&Авто
994
Служба доставки листів і посилок DHL переходить в Німеччині на електромобілі, переоснащуючи свій парк комерційних автомобілів за допомогою стартапу при технічному університеті.
До профільного бізнесу поштової компанії автомобілебудування не відноситься, однак найважливішим “засобом виробництва” будь-якої логістичної фірми є вантажівки. Автопарк німецького поштового гіганта Deutsche Post, якому належить і міжнародна служба експрес-доставки DHL, становить в одній тільки Німеччині близько 70 тис. комерційних автомобілів.
Обсяги роботи постійно зростають, оскільки інтернет-торгівля активно розширюється, а разом з нею збільшується і кількість посилок, що доставляються замовникам . Щоб заощадити на дизельному паливі і зробити внесок в захист навколишнього середовища, поштова служба вирішила перевести свої автомобілі на електричну тягу.
Однак традиційних автовиробників проект не зацікавив через його малі обсяги. В результаті німецька пошта вирішила сама зайнятися випуском електромобілів.
Серійне виробництво поштових електромобілів почалося навесні 2016 року, а нещодавно була випущена 1000-а машина. До кінця цього року Deutsche Post має намір довести кількість легких вантажних електромобілів, які розвозять по містах Німеччини листи і посилки, до 2 тис.
При цьому в 2017 році виробництво на території колишнього вагонобудівного заводу в Ахені має досягти 10 тис. машин на рік.
Випускає ці електромобілі, що отримали назву StreetScooter, однойменна фірма, що є типовим стартапом. Виникла вона в Рейнсько-Вестфальській вищій технічній школі в Ахені (RWTH). Створили фірму в 2010 році випускники та завідувачі кафедр цього вузу Ахім Кампкер і Гюнтер Шу, яким було тоді 34 роки і 51 рік. Їхня ідея полягала в розробці та рентабельному виробництво малих партій електромобілів для поїздок на короткі відстані.
Це саме те, що потрібно пошті для доставки кореспонденції по місту. Тому Deutsche Post спочатку стала співінвестором проекту, а в 2014 році повністю купила StreetScooter.
До цього часу на замовлення пошти була розроблена модель комерційного електромобіля Work – простого, функціонального, місткого і недорогого. Дальність пробігу становить 50-80 кілометрів, максимальна швидкість – 80 кілометрів на годину. Перевозити він може 4 кубометри кореспонденції. Літій-іонний акумулятор, пристосований до режиму постійних зупинок, заряджається за 4,5-7 годин.
З огляду на екологічний характер продукції стартапу, його підтримало міністерство охорони навколишнього середовища Німеччини, надавши 9,5 млн євро, тобто третину бюджету на наукові дослідження і конструкторські розробки в 2016-2018 роках. Поштовий електромобіль замінює звичайний автомобіль, який спалює за рік 1,1 тис. літрів дизельного палива, що дозволяє зменшити забруднюючі викиди і скорочує витрати на паливо Deutsche Post.
За словами голови Deutsche Post Франка Аппеля, автозавод в Ахені, на якому працюють 180 осіб, вже працює з прибутком.
Як заявив член правління Deutsche Post Юрген Гердес, “попит дуже-дуже великий”, причому не тільки в Німеччині, а і в інших європейських країнах.
За матеріалами:
Deutsche Welle
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас