Дороги не буде?: "Укравтодор" розірвав контракт з компанією Todini — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Дороги не буде?: "Укравтодор" розірвав контракт з компанією Todini

Казна та Політика
1690
Державне агентство автомобільних доріг України (“Укравтодор”) у вівторок офіційно розірвало контракт з італійською компанією Todini Costruzioni Generali S. p A через систематичне невиконання робіт з капітального ремонту та реконструкції автомобільної дороги М-03 Київ – Харків – Довжанський на ділянці Лубни – Полтава .
“Мабуть, ні для кого не секрет, що на дорозі М-03 були проблеми. Ми до останнього шукали компроміс, щоб вирішити цю ситуацію і продовжити ремонтні роботи спільно з Todini. На жаль, майже півроку переговорів не дали бажаного результату. Отже, сьогодні ми констатуємо факт про розірвання контракту “, – процитували в прес-службі в.о. його гллови Євгена Бараха.
За його словами, дії зазначеної компанії призвели до зриву реалізації проекту в запланований термін. З огляду на припинення дії контракту, “Укравтодор” вирішив незабаром провести експертну оцінку вже виконаних робіт та оголосити новий тендер на завершення ремонту та реконструкції автомобільної дороги М-03 Київ – Харків – Довжанський на ділянці Лубни – Полтава.
У прес-службі нагадали, що в січні 2013 року “Укравтодор” уклав контракт з Todini Costruzioni Generali S. p.A на виконання капремонту і реконструкції зазначеної автомобільної дороги в рамках спільного зі Світовим банком проекту. Згідно з контрактом, роботи мали завершитися у вересні 2014 року.
Для ремонту траси компанія-підрядник завезла на територію країни необхідну техніку. Однак після перевірки “Укравтодором” з’ясувалося, що на об’єкті фактично працює в кілька разів менше техніки, ніж було заявлено. Тобто, сума ПДВ, яку повинен був відшкодувати “Укравтодор”, в виставленому рахунку підрядником була завищена на кілька десятків мільйонів гривень.
У зв’язку з відмовою “Укравтодором” платити податок за неіснуючу на об’єкті техніку протягом останніх дев’яти місяців Todini “імітували” виконання робіт на об’єкті і в цілому шість разів переносили дату його введення в експлуатацію.
“Отже, можна зробити висновок, що підрядником на свій розсуд трактувалися умови контракту з метою одержання неправомірної фінансової або іншої вигоди”, – відзначили в “Укравтодорі”.
Останнім терміном завершення робіт є 30 липня 2016 року. В кінці квітня 2016 року компанія-підрядник заявила про припинення будь-яких ремонтних робіт. Згодом, як зазначає агентство, стало відомо, що Todini Costruzioni Generali S. p.A змінила власника і продала техніку, яка повинна виконувати роботи на об’єкті, не повідомивши про це “Укравтодор”. Крім того, рішенням ради з врегулювання суперечок, від підрядника “Укравтодору” був виставлений ще один рахунок як компенсація за продовження термінів виконання ремонтно-будівельних робіт.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас