Які товари скуповують українці під час промо-акцій — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Які товари скуповують українці під час промо-акцій

Особисті фінанси
1685
За підсумками першого кварталу 2016 року на промо-продажі припадало 27% всіх продажів продовольчих товарів у торговельних мережах України, що на 10 п. п. більше, ніж роком раніше. Через промо-акції українці купують пиво, олію, дитяче харчування і шоколад.
У I кварталі 2016 р. частка продажів (у штуках) продуктових категорій через промо-акції в роздрібних мережах України досягла майже третини, а саме 27%, що на 10 п. п. більше, ніж у І кварталі 2015 року. Такі дані аналітичного звіту Nielsen Promo Pressure.
Найбільше серед продовольчих товарів категорій, за даними Nielsen Україна, через промо-акції в Україні продається пиво, олія, дитяче харчування і шоколад. Серед непродовольчих товарів категорій — зубна паста, засоби по догляду за обличчям, дитячі підгузники і шампуні для волосся.
При аналізі загальних продажів у роздрібних мережах України відсоток продажів, які проходять через промо-акції в Україні для непродовольчих товарів досяг 38%, що на 6 п. п більше, ніж у І кварталі 2015 року.
8 з 10 промо-акцій, які проходять в українських роздрібних мережах, це знижки. Для продуктових категорій середня знижка зросла з 16% у 2015 до 20% у 2016; в непродовольчих категоріях середня знижка залишається на рівні 23% останні 3 роки.
Навіть враховуючи зростаючий показник продажів через промо, Україна ще не досягла рівня по насиченню промо-акціями, що спостерігається в країнах Східної Європи, де через промо-акції проходить від 50 до 60% продажів категорій, а глибина знижки становить 30%.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас