Ресторатори назвали топ-5 способів маніпуляції відвідувачами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ресторатори назвали топ-5 способів маніпуляції відвідувачами

Особисті фінанси
6015
40% українських ресторанів і кафе зізналися, що маніпулюють поведінкою споживача з допомогою маркетингу.
Про це розповів співзасновник компанії з автоматизації кафе, ресторанів і магазинів Poster Родіон Єрошек.
“До топ-5 таких інструментів входять спеціально підібрані меблі, кольори інтер’єру, аромамаркетинг, особливості зовнішності і поведінки офіціантів, музичний супровід, мерчандайзинг вітрини та особливості викладки продукції”, – говорить Єрошек.
У середньому відвідувачі проводять у ресторані від 50 хвилин до 1,5 години. У кафе українці засиджуються від 25 хвилин до години. Через звичку користуватися інтернетом під час їжі українці стали затримуватися в ресторанах і кафе на 10-20 хвилин, свідчить статистика компанії.
“В кафе відвідувачів привертають аромат кави або свіжої випічки. Часто для цього використовують штучні прийоми аромомаркетингу”, – уточнюють у компанії.
У фастфудах ставлять незручні меблі і динамічну музику. Інтер’єр оформляють яскраво. Це стимулює скоріше піти. Приваблює і викликає довіру відкрита кухня, де можна побачити за роботою кухарів.
“Запрошуємо на роботу продавцями і адміністраторами студентів-маркетологів на 4-5 курсі вузу. Такий персонал знає, як визначити за зовнішнім виглядом та іншими непрямими ознаками, чи є у гостя діти і чи цікаві йому додаткові послуги. Наприклад, коли приходить екскурсія з дітьми, пропонують дешеву лінійку продуктів”, – говорить Світлана Морозова, керуючий партнер торгової марки “Веселі Карамелі”.
За матеріалами:
Газета по-Українськи
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас