Створення ОСББ не гарантує економії коштів мешканців, – експерт — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Створення ОСББ не гарантує економії коштів мешканців, – експерт

Нерухомість
4063
Об’єднання власників багатоквартирних будинків (ОСББ) не складуть особливої конкуренції приватним компаніям, які обслуговують житло. Він переконаний, що власники, які вирішили створили ОСББ, зіткнуться з низкою проблем: від економічних до технічних
Про це повідомляє керівник «Форвард Київ-Сервіс» Вадим Тімакін в ефірі однієї з радіостанцій, повідомляють Коментарі з посиланням на «Голос.ua».
«Справа в тому, що у більшості обраних на загальних зборах мешканців керівників ОСББ навряд чи є реальний досвід управління та обслуговування житлових будинків», – вважає
За словами Тімакіна, новоствореним об’єднанням у своїй більшості все одно доведеться звертатися до обслуговуючих компаній, залучаючи професійних працівників до обслуговування будинків.
Він додав, що найчастіше обурення мешканців викликають «необґрунтовані тарифи», але доходить до анекдотичних ситуацій.
«Нещодавно я був присутній на зборах мешканців і поставив його ініціаторам найпростіше питання про формування тарифів. – Спочатку створимо ОСББ, а з тарифами потім розберемося, – такою була відповідь», – розповідає експерт.
Тімакін зазначив, що стосується потенційної економії, про що часто говорять прихильники ОСББ, то це більшою мірою міф.
«Двірник, слюсар чи бухгалтер не підуть працювати в ОСББ на зарплати менші, ніж йому пропонують приватні компанії. Відповідно економити на зарплатах персоналу нереально. Досить серйозною проблемою можуть стати і розбіжності серед великої кількості мешканців з багатьох питань», – говорить Тімакін.
При цьому керівник обслуговуючої компанії вважає, що в окремих випадках ОСББ можуть виявитися достатньо ефективними.
Але при цьому, вони повинні мати не тільки управлінський досвід, але і чітке фінансово-економічне обґрунтування своїх дій.
Тімакін також вважає, що ЖЕКи мають шанси на виживання.
«Для цього їм потрібно оптимізувати свою діяльність, грамотно розподілити наявні ресурси, стати мобільними, змінити підходи до обслуговування клієнтів і, нарешті, «перетвориться» на приватні обслуговуючі компанії», – упевнений експерт.
Він зазначив, що їхнім головним козирем буде багаторічний досвід роботи.
За матеріалами:
Коментарі
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас