ДПЗКУ домовилася з китайською CCEC про перегляд розміру преференційної маржі з тонни зерна — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ДПЗКУ домовилася з китайською CCEC про перегляд розміру преференційної маржі з тонни зерна

Аграрний ринок
291
ПАТ “Державна продовольчо-зернова корпорація України” (ДПЗКУ) і китайська корпорація CCEC домовилися про розмір преференційної маржі 1,5% від ціни, але не більше $ 5 на тонну зерна і тільки в разі поставки на адресу CCEC.
“Нашим досягненням є домовленості з китайською CCEC про розмір преференційної маржі в 1,5% від ціни, але не більше $ 5 на тонну і тільки в разі поставки на адресу CCEC”, – повідомив в. о. голови правління ДПЗКУ Борис Приходько.
Раніше розмір преференційної маржі, визначений угодою про виділення ДПЗКУ кредиту на $ 1,5 млрд з боку Китаю, становив $ 5 на тонну.
За словами Б.Приходько, з початку 2015/2016 маркетингового року (МР, липень-червень) ДПЗКУ відвантажила CCEC 660 тис. тонн зерна.
“Ми зі свого боку виконуємо свої зобов’язання. Ми надали 132 пропозиції нашого партнера про можливість поставки 5,2 млн тонн зернових, з яких тільки 13 (пропозицій – ІФ) були реалізовані”, – додав керівник ДПЗКУ.
Він також повідомив, що за 2015 рік ДПЗКУ поставило через CCEC 1,5 млн тонн зерна, що на 16% більше в порівнянні з 2014 роком.
“Ми впевнені у виконанні наших зобов’язань. Зараз ведемо дискусії з китайськими партнерами з питання ексклюзивності наших взаємин і ціноутворення”, – додав Б.Приходько.
ДПЗКУ створена урядом України в серпні 2010 року. До її складу входить розгалужена мережа філій – лінійні і портові елеватори, млини, комбікормові і круп’яної заводи. Сумарно 53 підрозділу-філії ДПЗКУ можуть зберігати 3,75 млн тонн зернових, в тому числі сумарні потужності з перевалки на експорт Одеського та Миколаївського портів складають близько 2,5 млн тонн зернових вантажів на рік.
Держкорпорація в 2012 році домовився з Експортно-імпортним банком Китаю про надання кредиту $ 1,5 млрд, який планувалося використовувати на закупівлі зерна для їх експорту за торговельними угодами з КНР. Оператором з китайської сторони за даним контрактом, розрахованим на 15 років, виступила Китайська національна корпорація машинної індустрії та генеральних підрядів (ССЕС). Передбачалося, що в подальшому китайська сторона виділить ще $ 1,5 млрд на проекти зрошення і розвитку зернової логістики.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас