Instagram запускає бізнес-профілі і аналітику для них
Соціальна мережа Instagram офіційно оголосила про запуск інструментів для бізнес-користувачів.
Зокрема мова йде про бізнес-профілі, аналітику Insights і нові рекламні можливості.
Бізнес-профілі дозволять включити додаткові функції, наприклад, можливість для клієнтів безпосередньо з профілю зв’язатися з компанією по телефону, SMS або поштою.
Insights – це аналітика для бізнес-користувачів, яка дає дані про поведінку і демографії фоловерів таких акаунтів, про те, які посади знаходять кращий відгук і т.і.
Також для бізнес-акаунтів з’явилася можливість перетворювати пости з хорошими показниками в рекламні прямо з мобільного додатку. Потрібно просто вибрати вже опублікований пост і додати до нього CTA-кнопку.
Можна при цьому вибрати цільову аудиторію або надати таргетування самої мережі. Спочатку інструменти для бізнесу стануть доступними для користувачів із США, Австралії та Нової Зеландії. Однак соціальна мережа обіцяє до кінця року відкрити дану опцію для користувачів по всьому світу.
За матеріалами: Ain.Ua
Поділитися новиною