Колишній співробітник UBS вимагає $ 1 млн через несправедливе звільнення — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Колишній співробітник UBS вимагає $ 1 млн через несправедливе звільнення

Світ
302
Колишній співробітник UBS Group AG Бертран Тіссьє звернувся до Паризького суду по трудових спорах, заявляючи про несправедливе звільнення і вимагаючи понад $ 1 млн в якості компенсації за це.
Він займався торгівлею акціями в UBS Securities France SA більше трьох років. Б.Тіссье за власним бажанням залишив банк в грудні 2013 року, а в наступному місяці влаштувався на нове місце роботи. Тепер він заявляє про те, що роботодавець ігнорував його без видимої причини протягом декількох місяців до звільнення.
UBS відкидає ці звинувачення, наголошуючи на тому, що колишній співробітник просто підшукав собі нове місце. На інтерв’ю з потенційними роботодавцями Б.Тіссье почав ходити ще в серпні, заявив адвокат UBS Жан-Мішель Сежерон.
За словами Б.Тіссье, банк влаштовував зустрічі з його клієнтами, наприклад, з AXA SA, без його відома. Через два місяці після підвищення по службі Б.Тіссье знову був переведений на менш значиму посаду без пояснення причини, зазначив його адвокат Іван Хехт.
“Це рівносильно звільненню”, – заявив І.Хехт в паризькому суді.
Адвокат UBS зазначив, що Б.Тіссье в останні місяці перебування в банку “навмисно створював приводи” звинуватити UBS в свій відхід. Наприклад, він попросив дозволу відправитися в Лондон на велику конференцію за 48 годин до її початку, що не запросивши на неї жодного клієнта, хоча знав, що банк не дасть на це згоди, зауважив Ж.-М.Сежерон.
Безпосередні керівники не ігнорували, а намагалися мотивувати і направляти Б.Тіссье, який став скритний і похмурий, стверджує адвокат UBS. За його словами, ентузіазм Б.Тіссье зник, коли на початку 2013 року його перестав влаштовувати розмір заробітної плати.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас