Банки втрачають клієнтів через нетехнологічність (дослідження) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Банки втрачають клієнтів через нетехнологічність (дослідження)

Фінтех і Картки
1420
Все більше жителів Європи здійснюють банківські операції з комп’ютера або мобільного телефону. Тому число тих, хто готовий відмовитися від банків, які не пропонують сучасні технології клієнтам, стрімко зростає.
Згідно з нещодавнім опитуванням Fujitsu, проведеним серед 7000 клієнтів європейських банків, зручність є найважливішим критерієм вибору провайдера фінансових послуг. А це означає, що все частіше споживачі відмовляються від використання традиційних банківських каналів і платіжних методів на користь більш зрозумілих і зручних цифрових альтернатив.
Як показало дослідження, інтернет-банкінг є найпопулярнішим каналом по всій Європі — три з чотирьох використовують його як мінімум раз на тиждень. Майже дві третини опитаних вподобали коритуватися терміналами самообслуговування, а більше половини – мобільним додатком банку. Близько 40% комунікують зі своїм банком в соціальних мережах на щотижневій основі, хоча цей показник сильно відрізняється по регіонах. Наприклад, цей канал комунікації популярний у Східній Європі, але не користується популярністю у Великобританії.
Для порівняння, тільки 35% опитаних регулярно відвідують банківські відділення, а 36% — телефонують у банк.
Як прогнозують самі споживачі, ця тенденція триватиме. Вони планують у найближчі п’ять років знизити до мінімуму використання телефону і відвідування відділень для спілкування з банком. При цьому запевняють, що будуть користуватися онлайн- і мобільними каналами, а також соцмережами.
Таким чином, 37% респондентів зазначили, що готові відмовитися від послуг свого банку або страхової компанії, якщо вони не пропонують клієнтам сучасні технології. Більше того, ці клієнти не планують переходити на обслуговування в інший банк, а скоріше схильні використовувати фінансові послуги від таких небанківських компаній, як Google, Facebook або Amazon.
Якщо говорити про платежі, близько третини європейців використовують для здійснення платіжних операцій мобільні телефони, а п’ята частина вже користується натільною електронікою і криптовалютами для оплати покупок. Більше 75% використовують системи онлайн-платежів, таких як PayPal, а 42% користуються безконтактними картками. При цьому, однак, готівка залишається досить популярним платіжним методом — 44% респондентів використовують кеш щодня.
Розвиток інновацій також веде до змін у поведінці та звичках споживачів. Якщо раніше питання конфіденційності було більш відповідальним, то зараз 97% опитаних європейців схвалюють використання їхньої особистої інформації банками та страховими компаніями, якщо завдяки цьому буде розширено спектр пропонованих послуг. Троє з п’яти згодні надавати всю особисту інформацію для зниження іпотечних внесків, близько половини — для отримання інформації про релевантні продукти і послуги.
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас