В Україні придумали, як зробити авіаквитки дешевше


В Україні придумали, як зробити авіаквитки дешевше

В Україні пропонують виключити з вартості авіаквитка тариф на наземне обслуговування в аеропортах.

Як розповів заступник гендиректора по операційній діяльності міжнародного аеропорту “Бориспіль” Антон Борисюк, в залежності від аеропорту ця складова може досягати від 10 до 15% в тарифі на повітряне перевезення.

У Європі, за рахунок лібералізації ринку наземного обслуговування в аеропортах, ця послуга подешевшала на 10-20%, а кількість незалежних обслуговуючих компаній помітно зросла.

Подібні спроби робляться і в Україні. Нещодавно Державіаслужба винесла на громадське обговорення відповідний документ. Однак запропонований проект учасники ринку розкритикували, зазначивши, що він суперечить Директиві ЄС з цілої низки пунктів, а головне, не вирішує основну задачу – мінімізувати роль аеропорту в допуску на ринок наземного обслуговування.

Зараз є конфлікт інтересів: аеропорт є власником терміналів, перону та іншої інфраструктури, необхідної для надання послуг наземного обслуговування. Тому він не зацікавлений в допуску на свою територію конкурентів.

Втім, Борисюк зазначив, що головні повітряні ворота країни більш доступні для постачальників послуг, ніж багато європейських хаби.

“У найбільших аеропортах – Парижі, Франкфурті, Римі – працюють дві-три хендлінгових компанії, а у нас п’ять”, – зазначив він.

Борисюк додав, що, якщо закон вимагатиме виведення Хендлінгової компанії в окремий структурний підрозділ аеропорту, це можна буде зробити приблизно за рік. Проте, вона зуміє зберегти свою конкурентоспроможність і при нових правилах, вважає експерт.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «В Україні придумали, як зробити авіаквитки дешевше» на Finance.UA - 5.0
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.UA
Новини партнерів