В Україні придумали, як зробити авіаквитки дешевше — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні придумали, як зробити авіаквитки дешевше

Особисті фінанси
2311
В Україні пропонують виключити з вартості авіаквитка тариф на наземне обслуговування в аеропортах.
Як розповів заступник гендиректора по операційній діяльності міжнародного аеропорту “Бориспіль” Антон Борисюк, в залежності від аеропорту ця складова може досягати від 10 до 15% в тарифі на повітряне перевезення.
У Європі, за рахунок лібералізації ринку наземного обслуговування в аеропортах, ця послуга подешевшала на 10-20%, а кількість незалежних обслуговуючих компаній помітно зросла.
Подібні спроби робляться і в Україні. Нещодавно Державіаслужба винесла на громадське обговорення відповідний документ. Однак запропонований проект учасники ринку розкритикували, зазначивши, що він суперечить Директиві ЄС з цілої низки пунктів, а головне, не вирішує основну задачу – мінімізувати роль аеропорту в допуску на ринок наземного обслуговування.
Зараз є конфлікт інтересів: аеропорт є власником терміналів, перону та іншої інфраструктури, необхідної для надання послуг наземного обслуговування. Тому він не зацікавлений в допуску на свою територію конкурентів.
Втім, Борисюк зазначив, що головні повітряні ворота країни більш доступні для постачальників послуг, ніж багато європейських хаби.
“У найбільших аеропортах – Парижі, Франкфурті, Римі – працюють дві-три хендлінгових компанії, а у нас п’ять”, – зазначив він.
Борисюк додав, що, якщо закон вимагатиме виведення Хендлінгової компанії в окремий структурний підрозділ аеропорту, це можна буде зробити приблизно за рік. Проте, вона зуміє зберегти свою конкурентоспроможність і при нових правилах, вважає експерт.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас