Мобільні оператори України збираються підвищувати абонплату — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Мобільні оператори України збираються підвищувати абонплату

Особисті фінанси
3589
В Україні мобільні оператори зараз активно переглядають тарифи, а деякі вже виставили абонентам нові ціни.
Приміром, з 1 лютого, змінюються умови деяких пакетів МТС, які запускалися в “докризовий” час. Наприклад, базова абонентська плата в тарифах лінійки “Смартфон 3G” (“Перший”, “Єдиний”) піднімається з 15 до 20 грн., А в тарифі “Смартфон 3G Плюс” – з 20 до 25 грн. в місяць. Вартість підключення послуги “Рік без абонплат” зростає з 128 грн. до 200 грн/міс. За дзвінки на номери інших операторів доведеться платити 50 коп замість нинішніх 35 коп./хв.
“Зміни пов’язані з тим, що збільшилася собівартість послуг. Девальвація гривні (а обладнання ми купуємо за валюту), підвищення зборів за використання радіочастот, плати за електроенергію та ін. – Все це веде до збільшення наших витрат”, – пояснила начальник відділу зв’язків з громадськістю Vodafone Вікторія Рубан. При цьому вона звернула увагу, що тарифи безпосередньо Vodafone не міняються.
У прес-службі компанії “Київстар” повідомили, що завершують процес перегляду цін в старих тарифних планах, який почався ще в 2014 р. на хвилі зростання інфляції. Зміни торкнулися 15 архівних комерційних пропозицій, умови яких компанія не міняла з моменту їх виведення на ринок. За умовами цих тарифних планів абоненти за фіксовану щомісячну абонплату отримують різні обсяги нетарифікованих хвилин, мегабайти інтернету, sms, а в ряді тарифів – хвилини міжнародного зв’язку та інші послуги.
“З 1 лютого в цих тарифах незначно збільшена абонплата (на 0,17 грн – 3 грн на день залежно від обсягу безкоштовних послуг). Ці зміни дозволять зберегти обсяги нетарифікованих послуг, які отримують клієнти, і високу якість сервісу. За бажанням, абоненти можуть змінити свій архівний тарифний план на будь-який з нової контрактної лінійки”, – прокоментувала нам ситуацію провідний спеціаліст зі зв’язків з громадськістю “Київстар” Ірина Леличенко.
Підвищення тарифів у компанії назвали вимушеним заходом, пов’язаним зі знеціненням національної валюти. “Суттєво зросли витрати на ведення будь-якого бізнесу. Телеком-оператори не є винятком: в першу чергу, збільшилися витрати на експлуатацію та будівництво мережі, модернізацію обладнання. Також зросли фіскальні платежі: наприклад, плата за радіо частоти, вартість електроенергії, та ін. Ці і ряд інших чинників змусили нас переглянути тарифні пропозиції”, – зазначила Леличенко.
У LIFECELL на запит про можливе підвищення абонплати відповідати відмовилися, зазначивши, що “плани компанії щодо змін у тарифній політиці є конфіденційною інформацією зважаючи на високу конкуренцію на ринку”.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас