Месенджери стануть платформами для e-commerce


Месенджери стануть платформами для e-commerce

У 2011 році було запущено китайський мобільний додаток WeChat, з допомогою якого люди могли відправляти один одному безкоштовні текстові повідомлення. П’ять років потому сотні мільйонів користувачів цього месенджера використовують його, щоб відправити гроші друзям, купити продукти або забронювати якусь послугу.

Еволюція показує, що для зростаючої аудиторії користувачів смартфонів месенджери перестали бути засобом простого обміну повідомленнями. Ці програми стали центром інтернет-активності споживачів. У разі Facebook, месенджер навіть інтегрований в соціальну мережу.

Це явище найбільш яскраво проявляється в Азії. У США та інших країнах тенденція теж набирає обертів: Google збирається створити власну програму з використанням штучного інтелекту, а Über вже використовує месенджер Facebook для замовлення таксі.

Комерційне використання месенджерів буде зустрічатися все частіше. Вже зараз в компаніях для комунікації частіше використовують додатки, ніж звичайну пошту.

На думку представника венчурного фонду Capital GGV, це найбільш обговорювана технологія у Силіконовій долині.

Аналітики кажуть, що месенджер є ідеальним майданчиком для розміщення інших послуг у сфері електронної комерції.

Сьогодні близько 2,5 мільярда осіб зареєстровані принаймні в одному додатку для обміну повідомленнями. До 2018 року їх буде 3,6 млрд., або 90% всіх людей, що мають доступ до інтернету.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Месенджери стануть платформами для e-commerce» на Finance.UA - 3.1
В Контексті Finance.UA
Новини партнерів