Ernst & Young: Індекс проникнення FinTech в минулому 2015 році
Британська аудиторсько-консалтингова компанія Ernst & Young провела опитування серед 10 тис. користувачів з Австралії, Канади, Гонконгу, Сінгапуру, Великобританії та США, щоб визначити ступінь проникнення фінансових технологій у повсякденне життя людей.
В рамках ініціативи було створено перший у світі «Індекс проникнення FinTech».
Результати опитування продемонстрували, що 15,5% респондентів користувалися кількома сучасними технологіями для доступу до фінансових сервісів за останні півроку. Це і є індекс поширення фінансових технологій. Цей показник зростатиме одночасно зі зростанням обізнаності населення про сучасні способи доступу до фінансів.
Найчастіше учасники опитування використовували інноваційні сервіси для переказу коштів і здійснення платежів.
Найбільше FinTech прижився в Гонконзі (29,1%), на другому місці США (16,5%), на третьому — Сінгапур (14,7%), потім Великобританія (14,3%), Австралія (13%) і Канада (8,2%).
Найчастіше користувачі цих послуг – молодь з великих міст.
Чому користувачі цікавляться сучасними фінансовими технологіями?
43,4% — зареєструвати аккаунт для доступу до послуги дуже легко
15,4% — FinTech-компанії пропонують більш вигідні комісії за послуги
12,4% — доступ до різноманітних продуктів і сервісів
11,2% — поліпшений користувальницький досвід і функціонал
10,3% — більш висока якість послуг
5,5% — інноваційні послуги
1,8% — довіра до продукту
Що перешкоджає подальшому проникненню FinTech?
53,2% — незнання про продукт/послугу
32,3% — відсутність потреби в послузі
27,7% — високий рівень довіри до традиційних фінустанов
21,3% — незрозумілі принципи роботи
11,2% — відсутність довіри до стартапів
0,8% — погане перше враження
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною