Скільки коштують мерські перегони в Києві — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Скільки коштують мерські перегони в Києві

Казна та Політика
1141
До дня виборів мера Києва та депутатів Київради залишилося два місяці. Кандидати не шкодують грошей на перемогу: про це свідчить велика кількість реклами на вулицях і в поштових скриньках. Журналісти дізналися, у скільки обходиться передвиборна кампанія і як простим городянам заробити на політиках.
МІЛЬЙОННИЙ БЮДЖЕТ. Вибори в столиці цього разу стануть одними з найдорожчих. Як запевняють експерти, найбільші суми підуть на бій за крісло мера. “Серйозна передвиборна кампанія одного кандидата в депутати обійдеться в $80-100 тис. Ну а якщо мова йде про кандидата в мери, то мінімальний бюджет – від $500 тис., хоча є й ті, хто готовий витрачати навіть $10 млн. Минулого разу кампанія депутата могла обійтися в $50 тис., а мера – в $300 тис.”, – розповідає політолог Тарас Березовець.
У консалтингових компаніях, що займаються організацією передвиборчих кампаній, розцінки назвали навіть вищі: «Наприклад, “розтяжки” над дорогою зараз обійдуться в 2,5 тис. грн на місяць, а білборд – у 4,5 тис. грн. Але через те що вільних майже не залишилося, ціни ростуть на 15-20%. У цьому році мінімальний бюджет кампанії кандидата у депутати обійдеться від 500 тис. грн до 1 млн грн, а ось кандидата в мери – близько $1 млн”, – сказали нам у компанії .
НАМЕТИ І ЧОРНОРОБИ. Незважаючи на те, що політологи закликають усіх кандидатів у передвиборних кампаніях робити упор на “акції добрих справ” і заробляти репутацію реальними діями, багато працюють по старинці.
На вулицях величезна кількість агітаційних наметів, де перехожим розповідають, як прекрасно заживе місто, якщо їхній кандидат переможе, і вручають стопку макулатури. Наметовим “промоутерам” пропонують за таку роботу від 100 до 200 грн на день, і беруть усіх бажаючих.
На 50 грн більше обіцяють платити тим, хто буде ходити по квартирах і спілкуватися з виборцями. Але до них є певні вимоги: від 16 років, бажано з досвідом роботи, а деякі навіть просять пред’явити прописку в столиці чи пригороді.
“На минулих виборах платили близько 200-350 грн за агітроботу. Зараз розцінки зменшилися: менше грошей у кандидатів, адже долар дорогий… Але інших варіантів поки немає” – розповідає нам одна з агітаторів у Києві. Є варіанти підробітку і для “чорноробів” – розклеювачів: їхнє головне завдання – розклеювати плакати на парканах, стовпах, стінах в темний час доби. Беруть сюди тільки хлопців в хорошій фізичній формі. Графік роботи – з 20:00 до 06:00. Оплата – 200 грн за 1000 листівок, причому роботодавці погрожують перевіряти роботу розклеювачів.
Політичний лікнеп за 4000 грн.
Допомогу кандидатам пропонують і різноманітні фахівці вузького профілю. Одні за 777 грн на годину готові “зомбувати” виборців гіпнозом, а також за допомогою НЛП (нейро-лінгвістичне програмування), а інші за 4000 грн навчать кандидата тонкощам передвиборного процесу. Послуги з політлікнепу можна знайти і за 1500 грн, але від експертів-новачків: вони розповідатимуть усім охочим, як стати депутатом. Причому обіцяють не лише повідати алгоритми агітації, а й скласти бюджет.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас