Обсяг ринку електронної комерції в Україні скоротився на 20% (дослідження) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Обсяг ринку електронної комерції в Україні скоротився на 20% (дослідження)

Особисті фінанси
1338
Обсяг українського ринку електронної комерції в 2014 році в доларовому еквіваленті скоротився на 20% і склав $1,6 млрд (в обсяг включені тільки B2C-продажі нових товарів), повідомляється в дослідженні Української асоціації директ-маркетингу (УАДМ).
Водночас гривневе зростання ринку склало 19%.
Згідно з дослідженням, торік скоротилися продажі всіх груп товарів, незначне зростання показали тільки сегменти товарів для авто, косметика і парфумерія.
Найбільшим сегментом залишається сегмент електроніки і побутової техніки: за підсумками року його обсяг склав $750 млн, скоротившись на 25% у доларах і збільшившись на 11,3% в гривні.
У трійку лідерів за обсягом ринку в сегменті електроніки та побутової техніки увійшли інтернет-магазин Rozetka.ua (частка 39,7%), “Алло” (частка 10,6%) і Fotos (6,6%).
Обсяг сегменту Fashion (одяг та взуття) торік склав $131 млн, скоротившись в доларах на 13% і збільшившись на 9,6% в гривні. Лідером у цьому сегменті став магазин Bon Prix (частка 25,7%). На другому і третьому місці інтернет-магазини LeBoutique і ModnaKasta, частки яких становлять 22,5% і 18,6% відповідно.
Основною тенденцією 2014 року став перехід споживачів від купівлі дорогих брендів до більш дешевих. За прогнозами, даний тренд збережеться, поки в Україні не почнеться економічне зростання і дохід населення не буде рости пропорційно цінам на товари.
За підсумками 2015 року експерти УАДМ прогнозують падіння ринку електронної комерції на 45% у доларовому еквіваленті і зростання 25% в гривні.
“За умови стабілізації ситуації ми очікуємо, що на рівень 2013 року ринок вийде в середині 2018 року”, – прогнозують в УАДМ.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас