Huawei відвантажила 75 млн смартфонів, а планує - 100 млн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Huawei відвантажила 75 млн смартфонів, а планує - 100 млн

Світ
333
Підрозділ китайської Huawei, що відповідає за споживчу електроніку, розкрив фінансові підсумки минулого року. Виручка бізнесу вперше перевалила за $10 млрд. У 2015 р. компанія має намір відвантажити понад 100 млн смартфонів.
З опублікованого звіту випливає, що Huawei Consumer Business Group заробила в 2014 р. близько $12,2 млрд, що на 30% більше, ніж роком раніше. Відвантаження пристроїв зросли на 7,8% до 138 млн штук.
Глава Huawei Consumer Business Group Річард Ю заявив, що компанія орієнтувалася на випуск продукції середнього і преміального рівнів і ця стратегія принесла плоди по частині R&D-діяльності, впізнаваності бренду, розвитку каналів збуту і зростання ринкової частки.
Huawei Consumer Business Group відповідальне в тому числі і за виробництво смартфонів. У 2014 р. моделі середнього і високого рівнів зайняли 18% поставок “розумних” трубок Huawei. За минулий рік Huawei поставила близько 75 млн смартфонів, збільшивши показники на 40%.
Відвантаження телефонів під маркою Honor, яка присутня в більш ніж 60 країнах світу, досягли 20 млн штук, де на апарати Honor 3C, Honor 3X і Honor 6 припало 8 млн, 4 млн і 3 млн випущених екземплярів відповідно.
Huawei Consumer Business Group також відзначила значне зростання доходів за рахунок відкритих каналів (включаючи інтернет-продажі), внесок яких у загальну виручку склав 41%. До кінця минулого року загальна кількість відкритих компанією магазинів досягла 630 штук.
У 2015 р. Huawei має намір збільшити поставки своїх смартфонів на третину і подолати рубіж в 100 млн апаратів. При цьому китайський вендор планує сконцентрувати увагу на моделях високого класу, про що пізніше повідомили керівники Huawei на медіабрифінгу в штаб-квартирі компанії в Шеньчжені.
Обрана Huawei стратегія передбачає, що більше 30% запланованих на 2015 рік смартфонів будуть коштувати понад 2 тис. юанів ($320). Крім того, китайський вендор має намір розширювати свою присутність за межами Китаю. Передбачається, що частка зарубіжних ринків у смартфонній виручці Huawei збільшиться з 52% в 2014 р. до 60% в 2015 р.
Виручка споживчого підрозділу в поточному році має зрости майже на третину і скласти $16 млрд, заявили в керівництві Huawei. При цьому глава компанії також зазначив, що несерйозних придбань в 2015 р. не планувалося.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас