Прибуток і виручка P&G в II фінкварталі не виправдали прогнозів у зв'язку зі зміцненням долара — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Прибуток і виручка P&G в II фінкварталі не виправдали прогнозів у зв'язку зі зміцненням долара

Фондовий ринок
170
Американська Procter & Gamble Co. (P&G), найбільший в світі виробник споживчих товарів, скоротила чистий прибуток у другому фінансовому кварталі на 31% у зв’язку зі зміцненням долара США, що скоротило доходи компанії від зарубіжних операцій.
Як повідомляється в прес-релізі компанії, її чистий прибуток в жовтні-грудні 2014 року склав $2,37 млрд, або $0,82 у розрахунку на акцію, у порівнянні з $3,43 млрд, або $1,18 на акцію, за аналогічний період роком раніше.
Прибуток P&G без урахування разових факторів склав $1,06 на акцію, виявився гіршим від середнього прогнозу аналітиків, опитаних агентством Bloomberg, на рівні $1,13 на акцію.
Виручка компанії в минулому кварталі скоротилася на 4% – до $20,16 млрд з $21,1 млрд при середньому прогнозі експертів в $20,67 млрд.
“Минулий квартал був складним з урахуванням безпрецедентного знецінення деяких валют, – йдеться в повідомленні P&G. – Практично кожна зі світових валют подешевшала відносно долара США, і найбільше – російський рубль”.
У компанії попереджають, що очікують збереження складнощів у другому півріччі поточного фінроку.
“Несприятлива динаміка валютних курсів скоротить річний виторг на 5%, чистий прибуток – на 12%. Нам необхідно компенсувати цей фактор за рахунок підвищення продуктивності через скорочення видатків”, – йдеться в прес-релізі.
P&G планує відмовитися від 100 брендів і сфокусувати ресурси на 70-80 основних брендах. У листопаді минулого року компанія оголосила про продаж виробника акумуляторів Duracell інвесткомпанії Уоррена Баффета Berkshire Hathaway Inc.
Компанія підтвердила прогноз, згідно з яким темпи органічного зростання її продажів в цьому фінроці будуть виражатися числом “з початку або середини першого десятка”.
Однак чиста виручка, як очікується, скоротиться на 3-4% порівняно з рівнем минулого року у зв’язку з негативними наслідками зміцнення долара.
Procter & Gamble розпочала свою діяльність в 1837 році як невеликий сімейний бізнес з виробництва мила і свічок в місті Цинциннаті (штат Огайо). В даний час компанія представляє на ринку майже 300 торгових марок у понад 160 країнах світу. Загальний річний оборот перевищує $68 млрд.
Основні напрямки діяльності P&G – виробництво споживчих товарів в таких основних категоріях: косметичні і парфюмерні засоби, товари особистої гігієни, господарські товари, товари для здоров’я, засоби для догляду за дитиною, а також корми для тварин. Серед торгових марок компанії – Pampers, Tide, Ariel, Always, Pantene, Mach3, Pringles, Lenor, Oral-B, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella, Gillette, Braun.
Акції P&G в ході попередніх торгів у Нью-Йорку у вівторок подешевшали на 2,4%. У 2014 році їх вартість зросла на 12%.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас