МАУ звернулася до суду з позовом про скасування чинного порядку призначень на маршрути


МАУ звернулася до суду з позовом про скасування чинного порядку призначень на маршрути

Авіакомпанія “Міжнародні авіалінії України” (МАУ, Київ) 23 грудня 2014 подала до Окружного адміністративного суду Києва позов про визнання незаконним наказ Міністерства інфраструктури України “Про затвердження Порядку надання та анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній”.

“Авіакомпанія МАУ неодноразово зверталася до Кабінету міністрів, Міністерство інфраструктури і Міністерство юстиції України з вимогою скасувати даний наказ як не відповідає вимогам законодавства. Оскільки від даних органів виконавчої влади реакції не послідувало, МАУ змушена була звернутися до суду”, – йдеться в прес-релізі авіакомпанії.

МАУ також зазначає, що чинний нині порядок призначення авіаперевізників на маршрути був введений з порушеннями чинного законодавства, зокрема, Повітряного кодексу України. Закріплені в чинному порядку норми передбачають непрозорі схеми роботи для учасників авіаційного ринку, створюють передумови для корупційних дій і пряму загрозу безпеці польотів.

“Авіакомпанія МАУ просить суд негайно скасувати цей порядок як незаконний і суперечить Конституції України”, – констатується в повідомленні.

Крім того, як зазначає МАУ, 24 жовтня 2014 Державною авіаційною службою України були прийняті нові авіаційні правила, що встановлюють прозорий порядок надання та анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній

Як повідомлялося, Державіаслужба підготувала новий порядок видачі призначень на авіамаршрути, який викликав бурхливу дискусію на авіаринку. Згідно з ним, право на експлуатацію повітряних ліній буде надавати авіаперевізникам виключно Державіаслужба. Авіакомпанії, які планують отримати права на експлуатацію міжнародної регулярної або чартерної повітряної лінії, зможуть її отримати тільки в тому випадку, якщо кінцевим контролюючим бенефіціаром авіакомпанії буде або держава Україна, або громадянин України.

Для отримання призначень на міжнародні лінії розроблений спеціальний коефіцієнт: для великих авіакомпаній для отримання 15 призначень необхідно виконувати один внутрішній рейс, а для малих авіакомпаній – один внутрішній рейс на 30 міжнародних. За словами глави Державіаслужби Д.Антонюка, це стосується тільки тих маршрутів, польоти на яких обмежені і ця норма набере чинності через рік.

Глава Державіаслужби вважає, що положення цього нового документа абсолютно не суперечать планованому до підписання договору про спільний авіапростір з Європейським Союзом і також не суперечить Договору про асоціацію України з ЄС.

Проте пізніше Міністерство юстиції припинило реєстрацію цього документа.

Сьогодні, 24 грудня МАУ розповсюдило відкритий лист її колективу до президента України, прем’єр-міністру, міністру інфраструктури, голові Служби безпеки України (СБУ), генеральному прокурору, міністру внутрішніх справ, поширеній прес-службою авіакомпанії, в якому просить владу вжити всіх необхідних заходів для негайного введення в дію нових авіаційних правил.

“Наш колектив вважає, що керівництво авіацією не може здійснюватися для задоволення інтересів окремих осіб, а виключно за принципом експертної оцінки, неухильного дотримання закону та забезпечення безпеки польотів. Тим не менш, ми змушені констатувати, що, у випадку, якщо дієві заходи не будуть прийняті, ми будемо змушені, виключно в інтересах пасажирів і авіаційної галузі, попросити вибачення у пасажирів і професійно і організовано домагатися вирішення вищевказаних питань всіма способами, передбаченими чинним законодавством України, в тому числі – у формі громадського протесту “, – зазначено в тексті листа.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «МАУ звернулася до суду з позовом про скасування чинного порядку призначень на маршрути» на Finance.UA - 2.3
В Контексті Finance.UA