Українські виробники будматеріалів вже можуть виходити на зарубіжні ринки
Завдяки впровадженню Україною єврокодів українські виробники будматеріалів вже можуть виходити на зарубіжні ринки.
“Єврокоди – це необхідна умова для розширення ринку наших виробників будматеріалів. Поки ми не перейшли на цю єдину технічну мову, європейські ринки залишалися для нас просто закриті. Сьогодні вони вже відкриті і створені можливості освоювати їх українськими компаніями”, – зазначив директор департаменту технічного регулювання та науково-технічного розвитку Мінрегіонбуду Дмитро Барзилович.
Раніше повідомлялося, що завдяки єврокодам зросте конкуренція між проектувальниками.
За матеріалами: Столична нерухомість
Поділитися новиною