Телеканали оголосили розцінки на передвиборчу рекламу - ціни зросли на 50‑60 %


Телеканали оголосили розцінки на передвиборчу рекламу - ціни зросли на 50‑60 %

Українські телеканали встановили ціни на розміщення передвиборної реклами під час кампанії позачергових виборів до Верховної Ради, які відбудуться 26 жовтня.

Згідно з опублікованими прейскурантами, вартість передвиборчої агітації в 2014 р виявилася значно вище, ніж у попередню виборчу кампанію напередодні парламентських виборів 2012 р. Так, цього року вартість однієї секунди рекламного часу на загальнонаціональному телеканалі “Інтер” протягом дня варіюється в межах 490-1704 грн в залежності від слоту, в якому транслюватиметься реклама. Тоді як два роки тому політичні партії платили за секунду рекламного часу на цьому ж телеканалі 170-1200 грн. Таким чином, в середньому політична реклама на телебаченні цього року подорожчала на 50-60%.

В 500-2000 грн за секунду ефіру політикам обійдеться реклама і на інших популярних загальнонаціональних телеканалах. Наприклад, вартість політичної реклами на телеканалі “Україна” (входить до складу “Медіа Група Україна” Рината Ахметова) становить 490-1704 грн за секунду, а прорекламувати свою партію на телеканалі СТБ (входить до складу StarLightMedia Віктора Пінчука) політики зможуть, заплативши 659-1873 грн за секунду ефіру.

У рази дешевше обійдеться реклама на невеликих нішевих майданчиках. Розміщення реклами на “5 каналі” коштуватиме 15-45 грн за секунду. Політреклама на відносно новому телеканалі “Еспрессо ТВ” обійдеться в 36-48 грн/сек.

Нагадаємо, що 27 серпня президент Петро Порошенко підписав указ про дострокове припинення повноважень Ради 7-го скликання і призначив позачергові вибори. Таким чином, передвиборна компанія займе всього два місяці, замість трьох.

Нагадаємо, згідно з даними Асоціації зовнішньої реклами, в цілому кандидати в президенти витратили на кампанію близько 500-600 млн грн. Причому більша частина цих коштів пішла саме на телевізійну агітацію.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Телеканали оголосили розцінки на передвиборчу рекламу - ціни зросли на 50‑60 %» на Finance.UA - 2.2
В Контексті Finance.UA