Гамбургери по-королівськи — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Гамбургери по-королівськи

718
Burger King 26 вересня отримала реєстрацію в Укрпатенті своїх торгових знаків Burger King, "Бургер Кінг", "Зроби по-своєму", "Будинок Воппера", Home of the Whopper, БК і BK. Вони зареєстровані на материнську компанію Burger King Corp. через патентного повіреного. Директор російського представництва Burger King (працює в країні з кінця 2009 року) Яна Песоцька відмовилася коментувати подальші плани щодо виходу в Україну, зазначивши, що сама по собі реєстрація "ще нічого не означає".
Втім, переговори про розвиток мережі в Україні Burger King вже веде. В Україні цим планують зайнятися власники російської франшизи - компанія "Бургер Рус", що належить співвласникові мережі кав'ярень "Шоколадниця" Олександру Колобову, повідомив "Ъ" джерело, близьке до переговорів. "Я не обізнаний про хід переговорів, їх веде російський офіс", - заявив керівник мережі "Шоколадниця" в Україні Вадим Височин. У російській "Шоколадниці" від коментарів відмовилися. "Burger King вже шукає приміщення і наступного року планує відкрити перший заклад", - говорить джерело в одній з найбільших українських мереж фаст-фудів.
На яких умовах будуть співпрацювати компанії, поки невідомо, але в 2010 році представники Burger King на відкритті першого закладу в Москві говорили, що франчайзі платить власнику бренду роялті розміром 5% від продажів і фіксовану суму за маркетинг. За даними Reuters, в деяких випадках Burger King підписує з франчайзі договір, за яким ліцензіату необхідно заплатити американському холдингу $40 тис. за право відкрити кожен ресторан і розташовувати для розвитку свого бізнесу $0,8 млн готівкою, в цінних паперах або ліквідними активами.
Мережа Burger King заснована в 1954 році в США, об'єднує понад 12,3 тис. закладів в 76 країнах світу (близько 90% з них по франчайзингу). У жовтні 2010 року Burger King купила ІК 3G Capital.
Український ринок ще далекий від насичення, впевнений керівник департаменту зі зв'язків з громадськістю McDonald`s в Україні Михайло Шуранов. "У великих містах близько 40% ринку - це небрендовані фаст-фуди. Їхнє місце можуть посісти великі гравці", - говорить Шуранов. За даними гендиректора консалтингової компанії "Ресторанний консалтинг" Ольги Насонової, в 2010 році в Києві працювало 456 фастфудів. У McDonald`s оцінюють ринок в 163 млн замовлень (чеків) на рік. "Ринок активно розвивається, високі темпи зростання залучають на нього нових гравців", - відзначає директор з маркетингу McDonald`s в Україні Сергій Братусєв. За останній час з'явилося кілька потенційних конкурентів Burger King: у 2009 році - мережа McFoxy, а влітку цього року - мережа "Крила".
Українським ринком цікавляться багато міжнародних гравців, зокрема KFC, зазначає менеджер однієї з мереж. Але більш тривалі терміни окупності проектів (5-7 років) в порівнянні з європейськими країнами, а також високі ризики ведення бізнесу в Україні відлякують міжнародні компанії. До того ж, за словами Ольги Насонової, знайти місце для закладу вкрай складно. "Фактично всі вдалі місця вже зайняті, тому новим гравцям доводиться розміщуватися в нових торгово-розважальних центрах або на місці іншого закладу", - відзначає вона.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас