Приватбанк підвів підсумки акції "Відкрий третій мільйон"


31 грудня 2002 року в Дніпропетровську відбулося підведення підсумків всеукраїнської новорічної акції Приватбанку «Відкрий третій мільйон», у рамках якої жителі України одержали можливість не тільки стати власниками пластикової карти Приватбанку з унікальними можливостями, але і взяти участь у розиграші Головного Призу акції, що допоможе здійснити самі сміливі бажання переможця. Як повідомили представники банку, у ході проведення акції Приватбанк переборов 2-х мільйонний рубіж емісії пластикових карт міжнародних платіжних систем, і на сьогоднішній день кількість карт, випущених банком, досягло 2,4 мільйони.

За словами банкірів, визначення номера перемігшої карти проходило в присутності комісії з застосуванням методу випадкових чисел серед всіх учасників акції, що виконала її умови. Переможцем акції «Відкрий третій мільйон» і власником Головного Призу акції – 10 000 доларів США (чи 10 000 євро, 50 000 гривень у залежності від валюти карти) стала жителька м. Суми Тетяна Босенко, що одержала карту як новорічний подарунок від чоловіка. В останній день минаючого 2002 року, переможця акції по телефону, з якого була активована карта, поздоровив Голова Правління Приватбанку Олександр Дубілет, а сума Головного призу була зарахована на карту переможця.

Крім того, всі учасники акції одержали від Приватбанку прекрасний новорічний подарунок - можливість користатися значними знижками при оплаті зі своєї карти предоплачених послуг мобільного зв'язку, IP-телефонії, послуг провайдерів Internet, Антивірусу Касперского, оплати послуг НТВ+.

Нагадаємо, що акція «Відкрий третій мільйон» проходила в період з 16 грудня по 31 грудня 2002 року. Усі клієнти Приватбанку, що одержали в подарунок карту CirrusMaestro Direct у спеціальному новорічному конверті й Інструкцією до карти, мали рівний шанс стати власником 2-х мільйонної пластикової карти Приватбанку і виграти Головний Приз акції. Обов'язковою умовою для участі в акції було активація і зарахування засобів на карту до 31 грудня 2002 року. За словами представників банку, що беруть участь в акції, карти були випущені обмеженим тиражем 100 000 штук. При реалізації проекту була застосована нова технологія активації карт за допомогою SMS-повідомлення, а також технологія керування картковим рахунком, покупок електронних послуг за допомогою мобільного телефону.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Фондовий ринок
Все, що ми знаємо про:ПриватБанк
Рейтинг популярності матеріалу «Приватбанк підвів підсумки акції "Відкрий третій мільйон"» на Finance.UA - 2.2
В Контексті Finance.UA