Індонезії набридли пороми — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Індонезії набридли пороми

325
Індонезія вирішила об'єднати два свої основні острови Яву і Суматру найбільшим в світі 30-кілометровим підвісним мостом. Уряд найбільш швидкорослої економіки регіону оцінив інвестиції в цей проект в 170 трлн. рупій ($18,87 млрд.). Мост буде обслуговувати потік пасажирів і вантажів, з яким зараз ледве справляються 25 тис. суден.
Індонезійці мають намір звести через Зондську протоку таку підвісну конструкцію, яка буде здатна витримати потужні землетруси і цунамі. Ширина моста між Явою і Суматрою складе 60 м, аби вміщати дві залізничні лінії, шість автотранспортних магістралей, а також трубопроводи для перекачування нафти і газу, оптоволоконні й електричні кабелі.
Цей міст має стати видатним інженерним досягненням і прискорити економічний розвиток регіону. На Яві і шостому за величиною на планеті острові Суматра мешкають понад 200 млн. осіб. А протоку між цими островами зараз щодня перетинають на поромах близько 350 тис. осіб і 25 тис. суден.
"Міст через Зондську протоку необхідний для перевезень споживчих і промислових товарів і робітників. Пороми, які обслуговують два головні острови країни, більше не можуть підтримувати економічну активність. Наше економічне зростання досить високе в порівнянні з іншими країнами. За стабільних макроекономічних умов Індонезія може стати привабливим місцем для міжнародних інвесторів", - заявив секретар Комітету з державного планування Індонезії Сяхріал Лоєтан.
Індонезія - найбільша економіка Південно-Східної Азії - стала однією з небагатьох країн світу, що показали в 2009 р. позитивне зростання. Її ВВП збільшився за минулий рік на 4,5% завдяки стійкому внутрішньому попиту і низькій залежності від експорту. Президент країни трьох тисяч островів Сусіло Бамбанг Юдойоно пообіцяв протягом п'яти років витратити $140 млрд. на розвиток інфраструктури, щоб до 2014 р. довести річні темпи приросту економіки до 7%.
Реалізувати амбітне будівництво моста уряд Індонезії розраховує за допомогою сторонніх інвесторів. "Проект включений в публічну і приватну схему фінансування. Це означає, що кошти на його спорудження будуть надходити від приватного сектора, а уряд забезпечуватиме допуск і регулювання", - пояснив пан Лоєтан.
В даний час команда, очолювана міністром транспорту Індонезії Хаттою Раджасом, проводить попередні дослідження з будівництва моста. Згідно з планами уряду, зведення грандіозної конструкції почнеться в 2012 р. і буде повністю завершене в 2022 р.
За словами Раджаса, будівництво моста стане одним із ста публічно-приватних партнерських проектів, які Індонезія запланувала здійснити в 2010-2014 рр. У найближчі чотири роки уряд планує залучити від сторонніх інвесторів 440 трлн. рупій ($48,8 млрд.).
"Раніше ми не були добре підготовлені до регулювання питань, що стосуються публічно-приватних проектів. Деякі статути не дозволяли допускати недержавні компанії до участі в будівництві. Тепер правила стали ліберальнішими, дозволяючи здійснювати партнерські або навіть повністю приватні інфраструктурні проекти", - повідомив Хатта Раджас.
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас