"Ъ": IMAX відкриє три нові кінотеатри в Україні — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": IMAX відкриє три нові кінотеатри в Україні

1365
IMAX і Triumf Media Grouр підписали договір про розширення співпраці і установку трьох систем Image Maximum (IMAX) в Києві, Одесі і Львові, йдеться у вчорашньому повідомленні сторін. Triumf Media має ліцензію на управління шістьма кінотеатрами IMAX в Україні. Гендиректор компанії Андрій Шпиг уточнив, що цього року відкриється два кінотеатри на 340-350 місць кожен: у травні-червні в одеському ТРЦ Riviera (дев'ять залів, включаючи один IMAX), восени - у львівському ТРЦ King Cross Leopolis (сім залів, включаючи один IMAX). "Звичайні кінозали також належатимуть Triumf Media. Ми розвиватимемо мережу кінотеатрів під назвою 'Планета Кіно'", - розповів Шпиг. У Києві ще один IMAX планується запустити в 2012 році в ТРЦ "Аквапарк" на Дніпровській набережній.
Перший IMAX в Києві восени 2008 року відкрили колишні співвласники банків "Аваль" і "Престиж" Федір Шпиг і його син Андрій. За словами Андрія Шпига, проект виявився успішним - на єдиний в Україні IMAX припадало не менше 10% всіх касових зборів таких кінофільмів, як "Аватар". В середньому будівництво одного кінотеатру IMAX обходиться в $3 млн. "Але якщо в 2008 році такий проект міг окупитися за три роки, після кризи ці терміни збільшилися до п'яти-шести років, - сказав Шпиг. - Ціни на квитки підвищилися ненабагато (зараз один квиток коштує 70-80 грн. - ред.). Крім того, такий продукт складно рекламувати поза кінотеатром. Поки людина не побуває в IMAX, вона не зрозуміє, що це таке".
Поштовхом для активнішого розвитку кінотеатрів IMAX не лише в Україні, але і в Росії став успіх фільму "Аватар" - показ картини був найтривалішим і прибутковим в історії мережі. Цей успіх істотно поправив фінансове становище IMAX - якщо за підсумками 2008 року чистий збиток корпорації склав $34 млн при виручці $102 млн, то за 2009 рік IMAX отримав чистий прибуток в $5 млн при виручці $171 млн. Всього мережа IMAX налічує близько 430 кінотеатрів в 48 країнах.
"Завдяки 'Аватару', а потім 'Алісі в країні чудес' глядач по-новому побачив кіно і зрозумів, що таке 3D-технології. Це, звичайно, позначилося і на наших зборах в Києві", - відзначає Андрій Шпиг. Як відомо, в США більше 80% виручки від показу фільму "Аватар" було зібрано в 3D-кинотеатрах, у тому числі в IMAX. "Зараз все, що цікавить глядачів, - це 3D", - резюмує продюсер Олександр Роднянський.
Незважаючи на популярність 3D-фильмів, квитки на такі сеанси недешеві, і не кожне місто може мати IMAX, кажуть експерти. Так, за словами співвласника однієї з українських мереж кінотеатрів, Львів традиційно має досить низькі збори. "Але це нове віяння, і відповідь дасть глядач. Зараз навіть в Тернополі, який значно "бідніший" від Львова, 3D-фільми в нашому кінотеатрі мають великий успіх. Глядачі готові платити за це більше. Тому і ми зараз переобладнали наші зали в цифрові", - розповів співвласник мережі мультиплексів Cinema City Борис Фуксман.
В перспективі IMAX-фільми ризикують постраждати від поганого контенту. "Технології дозволяють знімати фільми в звичайному форматі, а потім просто конвертувати в 3D. Але від цього може постраждати якість, як це сталося з фільмом 'Битва титанів', який в 3D абсолютно недоречний і нецікавий і у результаті має погані касові збори, - говорить співвласник однієї з українських мереж кінотеатрів. - Через велику кількість подібних фільмів для глядачів 3D-кіно може стати рутиною, і вони більше не захочуть платити в два-три рази більше за поганий контент".
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас