Китайська Geely планує збільшити частку на авторинку Україні до 8% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Китайська Geely планує збільшити частку на авторинку Україні до 8%

Технології&Авто
392
Група компаній “АІС”, один з провідних операторів автомобільного ринку України , планує в 2014 році збільшити частку китайських легкових автомобілів Geely (включаючи суббренд Emgrand) на ринку нових легкових автомобілів орієнтовно до 7,5-8% порівняно з очікуваною в поточному році 7%.
“Ринок легкових автомобілів наступного року оптимізму не викликає. Ми очікуємо, що він приблизно залишиться на рівні цього року, але плануємо зрости на цьому ринку за рахунок збільшення частки. Цього року за підсумками 10 місяців Geely наростила частку майже до 7% порівняно з 5,1% за аналогічний період 2012 року і увійшла до трійки лідерів”, – сказав директор дистриб’юторської компанії Geely Андрій Самохвалов.
З його слів, до кінця поточного року компанія планує продати в дилерській мережі близько 15 тис. автомобілів (за 10 місяців поточного року продано близько 12 тис. авто, а в 2012 році – близько 11,4 тис.).
“Наступного року ми очікуємо, що додаткові продажі дадуть Emgrand Х7 і Emgrand 8, виведені на ринок в кінці цього року”, – сказав Самохвалов.
При цьому він додав, що плани на наступний рік досить амбітні, незважаючи на очікуване зниження динаміки приросту частки ринку. “Потрібно враховувати той факт, що ми достатньо скептично ставимося до ринку, не бачимо факторів кардинальної зміни і не плануємо вибухового зростання. Тож, потрібно розуміти, що чим більша частка бренду на ринку, тим важче досягати чергового зростання”, – підкреслив Самохвалов.
Серед чинників, що дозволили Geelу істотно наростити частку, він відзначив і той факт, що на відміну від більшості китайських брендів Geelу не йшла з українського ринку в складні 2009 і 2010 роки, що дозволило закріпитися на ринку і наростити продажі в подальшому.
З урахуванням активного зростання частки Emgrand в продажах Geely, ГК “АІС” прийняла рішення створити розширені автоцентри Geely з двома шоу-румами – Geely і Emgrand.
Як повідомив Самохвалов на відкритті першого такого центру в Києві в середу, за 2011-2013 рр. відбулися кардинальні зміни в представленості бренду Emgrand на ринку, на порядок зросли вимоги до рівня якості шоу-румів.
“Сьогодні у Emgrand в Україні чотири моделі, зростання продажів цього року становить 50% до попереднього і, природно, ми будемо відкривати такі центри, направляти найбільше інвестицій у такі центри. Київ перший, а найближчим часом плануємо відкриття в Одесі, Черкасах та інших містах, а в подальшому – по всій території України”, – сказав він.
Відкритий в Києві автоцентр “АІС Geely Центр” “переїхав” з іншого автосалону, і тепер його площа становить 600 кв.м., в двох шоу-румах експонується 14 автомобілів (у тому числі 5 Emgrand) .
Зі слів представника бренду Geely в Україні Тоні Чі, Україна залишається одним з найважливіших ринків для китайської компанії.
“Ми співпрацюємо з “АІС” вже 6 років, і цього року компанія увійшла до числа кращих дистриб’юторів Geely. Наступного року ми плануємо вивести на український ринок нові моделі і Geely надасть сприятливу ціну для українського ринку”, – повідомив він на відкритті центру.
Нагадаємо, що зростанню продажів автомобілів цієї марки в Україні сприяє також конкурентна ціна, у тому числі за рахунок збирання на Кременчуцькому автоскладальному заводі, що звільняє від сплати спецмита на імпорт авто, введеного в Україні в квітні поточного року, і утилізаційного збору.
У поточному році експерти очікують продажі легкових автомобілів на рівні до 200 тис. од. (у 2012 році продано 217,6 тис.).
За підсумками січня-жовтня в Україні продано близько 170,3 тис. легкових авто, а лідером є вітчизняний бренд ЗАЗ з часткою ринку близько 8,8%, друга позиція – у Hyundai з часткою 8,7%.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас