Український ринок PR-послуг оцінюється в 60 млн долл. — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Український ринок PR-послуг оцінюється в 60 млн долл.

282
Обсяг українського ринку PR-послуг становить не менш 60 млн доларів на рік і протягом наступних 5 років ринок буде продовжувати формуватися.
Про це свідчать дані першого дослідження ринку PR-послуг в Україні, повідомив сьогодні директор із стратегічного планування Бюро маркетингових технологій Ніна Рохманюк.
За її словами, величина річних PR-бюджетів компаній коливається від 10 тис. доларів до 1 млн доларів. Найбільш типовий для українського ринку PR-бюджет великої компанії в розмірі 100-500 млн доларів.
У свою чергу, генеральний директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating Валерій Курейко відзначив, що в найближчі 2-3 року на українському ринку PR-послуг виділиться трійка великих гравців, частка кожного з яких буде становити від 10% до 20% ринку.
У той же час, керівник департаменту досліджень Бюро маркетингових технологій Олексій Ганюков відзначив, що співвідношення іноземних та українських PR-агентств на українському ринку становить 40% до 60%: 40% українських компаній воліють співробітничати із закордонними, і 60% - з вітчизняними PR-агентствами.
Перевагами українських гравців є чітке розуміння специфіки та цільової аудиторії національного ринку в цілому, крім того, вони пропонують "прийнятні ціни".
Головний недолік вітчизняних компаній - непрофесіоналізм і недостача досвіду. Закордонні PR-агентства відрізняються багатим досвідом роботи і дотриманням західних стандартів і схем, однак вартість їх послуг виглядає у порівнянні з українськими конкурентами завищеною.
Компанії-учасники дослідження в процесі проведення опитування відзначили неструктурованість вітчизняного ринку PR-послуг, а також невідповідність запропонованих рішень PR-агентств потребам клієнта та відсутність індивідуального підходу.
Основні зміни, які хочуть бачити компанії-клієнти - це приведення українських стандартів у відповідність зі світовими, структуризація ринку, підвищення якості послуг і професіоналізму PR-агентств, а також розмежування реклами і PR.
Експерти називають перспективами розвитку ринку PR-послуг - підвищення якості послуг і професіоналізму, сегментований підхід до послуг, зокрема, розмежування реклами та PR.
Дослідження українського ринку PR-послуг проводилося в січні-лютому 2007 р. компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating та агентством повного циклу Бюро маркетингових технологій.
У процесі дослідження, проведеного методом експертного інтерв'ю face-to-face, були опитані відповідальні за PR-діяльність представники 60 великих компаній, що працюють на фінансовому, будівельному, автомобільному, FMCG та інших ринках.
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас