В пошуках формули ціни на авіапаливо... — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В пошуках формули ціни на авіапаливо...

Енергетика
380
Міністерство палива та енергетики і Міністерство транспорту та зв'язку України при участі авіакомпаній і заправників до п'ятниці, 9 лютого, планують виробити прийнятну формулу ціни на авіапаливо.
Про це сьогодні після наради у Мінпаливенерго повідомили міністр палива та енергетики Юрій Бойко і міністр транспорту та зв'язку Микола Рудьковський.
Зокрема, відзначив Рудьковський, до п'ятниці ціна палива буде становити не більше 600 доларів за тонну, "а в п'ятницю, ми сподіваємося, буде підписана угода про формульний підхід (до формування ціни)".
За словами міністра, на цей період існує домовленість, що заправники здійснюють заправлення в повному обсязі, а авіакомпанії в повному обсязі здійснюють перевезення. "У п'ятницю буде остаточне рішення, але щоб прийняти його, необхідно досягти домовленості із власником ресурсу (палива)", - відзначив Рудьковський.
За його словами, Мінпаливенерго буде проводити консультації із власником ресурсу, щоб досягти довгострокової угоди.
Як сказав у свою чергу Бойко, для розробки чіткої і прозорої ціни авіапалива створена робоча група при участі представників обох міністерств, авіаперевізників і постачальників.
За словами Бойко, крім питання формули ціни сьогодні також розглядалося питання повернення ПДВ. "Щодо повернення ПДВ буде розглянута ситуація з документальним оформленням повернення ПДВ із вартості пального, що дійсно пішло на експорт (міжнародні перевезення), і на базі цих документів ми відпрацюємо із ДПАУ механізм повернення", - відзначив Бойко.
За його даними, про результати досягнутих домовленостей стане відомо в п'ятницю після обіду.
У свою чергу, Рудьковський відзначив, що питання повернення ПДВ стоїть на контролі у першого віце-прем'єр-міністра Миколи Азарова.
Міністр транспорту також повідомив, що про результати переговорів буде повідомлено Прем'єр-міністрові Віктору Януковичу цього, або на наступного тижня.
Як відзначив у коментарі журналістам гендиректор авіакомпанії "Аеросвіт" Арон Майберг, "на нараді було з'ясовано, чому відбулася зміна структури ринку (палива), тому що на ринку з'явився додатковий гравець, якщо ми зрозуміли правильно, то сьогодні цю проблему вирішили і повернулися до колишньої структури (ринку)".
На уточнююче питання, про який саме додатковий гравця, що з'явився на ринку, мова йде, він назвав компанію "Укргазэнерго".
За словами Майберга, компанії сьогодні почули від міністра палива та енергетики, що вартість палива буде такою, при якій бюджети авіакомпаній та їх рентабельність будуть позитивними.
Нагадаємо, наприкінці листопада 2006 року дві компанії - ЗАТ СП "Кребо" і ТОВ "Авіа Ойл", які є монополістами з заправлення літаків в аеропорті "Бориспіль", повідомили авіакомпаніям "Аеросвіт" і "Міжнародні авіалінії України" про підвищення з кінця листопада - початку грудня цін на авіапаливо на 20-25%. Авіакомпанії вважають це, „таким що суперечить тенденції зниження вартості нафти і нафтопродуктів на світовому ринку".
30 січня 2007 року провідні авіаперевізники, які базуються в аеропорті "Бориспіль", зокрема, "Аеросвіт" і "МАУ", заявили про можливе припинення польотів у всіх напрямках у лютому через підвищення цін на паливо, а також вимог компаній-заправників з 1 лютого включити у вартість палива ще й 20% ПДВ. Таким чином, за їх даними, ціни виростуть на 40%, у порівнянні із цінами до листопада.
Кабінет Міністрів 31 січня доручив Міністерству палива та енергетики і Антимонопольний комітет ужити заходів для забезпечення паливом авіакомпаній.
1 лютого конфлікт із авіапаливом був тимчасово врегульований до понеділка, 5 лютого включно. Компанії домовилися про ціни на авіапаливо на рівні 2006 року.
За матеріалами:
Деловая Неделя
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас