В Ощадбанку розпочала роботу служба цілодобової клієнтської підтримки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Ощадбанку розпочала роботу служба цілодобової клієнтської підтримки

Фінтех і Картки
3108
З метою підвищення якості обслуговування держателів платіжних карток та забезпечення відповідності вимогам правил міжнародних платіжних систем в Ощадбанку розпочала свою роботу цілодобова телефонна лінія клієнтської підтримки. Про це FINANCE.UA повідомила прес-служба банку.
Відтепер клієнти Ощадбанку мають змогу у будь-який час скористатись телефонами (044) 247 84 18 або 8 800 501 62 20 (безкоштовний по Україні) для постановки картки в стоп-лист (ця операція здійснюється за дзвінком клієнта та після його ідентифікації за номером картки, кодовим словом, іншими персональними даними).
Як повідомляє прес-служба Ощадбанку, оператори телефонної лінії клієнтської підтримки також надають інформацію щодо різноманітних питань обслуговування платіжних карток, тарифів банку, місця розташування банкоматів; консультації щодо інших нестандартних ситуацій, які можуть виникнути за операціями із платіжними картками.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас