27 травня "Фінансовий клуб" буде проводити семінар на тему: "Підводні камені єдиного податку" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

27 травня "Фінансовий клуб" буде проводити семінар на тему: "Підводні камені єдиного податку"

Фондовий ринок
1007
27 травня «Фінансовий клуб» буде проводити семінар на тему: ”Підводні камені єдиного податку. Нові складності у роботі „звичайного підприємства” з платниками єдиного податку. ЯК ПРАВИЛЬНО УКЛАСТИ ДОГОВІР, щоб уникнути 13%. ПДВ: нюанси. Орендні відносини: мінімальна сума орендного платежу, оренда у фіз. особи, ПП на звичайній системі - порівняння.”
31 березня 2005 року вступив в силу Закон про Державний бюджет 2005. Цим Законом внесені зміни до багатьох законодавчих актів України. З виходом цих змін суттєво поміняються схеми роботи підприємств. Керівнику нелегко буде розібратися у всьому новому, і важко буде розробити подальшу схему роботи свого підприємства. Цей семінар дасть відповіді на більшість запитань.
Аудиторія: керівники підприємств, головні бухгалтери компаній.
У програмі семінару:
1)Додаткове оподаткування (13%, 20%) „звичайних” підприємств, які співпрацюють з приватними підприємцями на єдиному податку у 2005 році, в т.ч. з 1.04.05: помилкове використання р\рахунку, відсутність необхідних видів діяльності в свідоцтві ПП, продаж нижче собівартості, та ін.
Нові нюанси співпраці з 31.04.05.
Додаткове оподаткування "постійного" партнера: 2 методи не сплачувати 13%-рекомендація щодо укладання договорів. Види діяльності ПП - розбір класифікатора.
2)Пенсійний фонд, фонди соціального страхування, податок з доходів фіз. осіб: для ПП, для найманих працівників ПП та підприємства на єдиному податку. Нові правила з 31.03.05 – для ПП і юр. осіб. Нарахування пенсії приватному підприємцю. Сплачувати чи ні пенсійні внески за 2004?
3) Складання цивільно - правових договорів, щоб ПП не прирівнювався до найманого працівника (трудові, цивільно-правові), ознаки їх кваліфікації. Окремий розгляд ситуації, коли фізична особа одночасно надає послуги як ПП і є робітником підприємства: посадова інструкція, договір.
РОЗГЛЯД ДОГОВОРІВ, ЯКІ МОЖЛИВО БУДЕ СЕНС УКЛАДАТИ ПІСЛЯ 1.04.05-нюанси.
4) Податковий облік у приватного підприємця (ПП). Три методи заповнення графи “витрати”. Заповнення графи “виручка”. Перевірки - на що потрібно звернути увагу.
5) Складський облік. Необхідність вести облік. Відповідальність за відсутність на складі первинних документів. Аргументи щодо законного володіння товаром, на який немає первинних документів.
6) Обіг готівки-2005. Первинні документи при готівкових розрахунках. Істотні зміни-2005.
- Використання р\р ПП. - Зняття грошей – цільове використання коштів. Карткові рахунки - помилки використання.
- можливість штрафу в розмірі сплачених коштів через відсутність первинного документа про надходження товару.
- відповідальність продавця за невидачу розрахункового документа. Можливість штрафу в розмірі сплачених коштів через відсутність первинного документа про надходження товару.
- відповідальність продавця за невидачу розрахункового документа.
7) Трудові відносини для ПП. Трудові книжки. ПП і соц. захист при родах, хворобі, пенсіях.
8) Виручка. Робота за договорами комісії, підряду - докладний розбір з точки зору практики і законодавства. Варіанти уникнення проблем „фіскального” трактування виручки при комісії. Позареалізаційні надходження, курсові різниці. Сторно при поверненні грошей.
9) Бухгалтерський і податковий облік у юридичної особи. Нові правила з 1.04.05. Доцільність відображення позареалізаційних, курсових різниць, комісійних, ...доходів у книзі обліку доходів і витрат і в Розрахунку - проблеми, що можуть виникнути при неправильному заповненні. Відповідність Книги і Розрахунку. Заповнення граф “виручка” і “витрати”. Ведення бух. обліку для юридичних.
10) Питання використання коштів для підприємств на єдиному податку, що обкладені податком, але знаходяться на р\р. Усі витрати - під лупою податку з доходів фізичної особи на прикладі оренди автомобіля: через р\р чи за готівку купувати бензин, якими первинними документами оформляти списання. Заробітна плата - податкове планування. Листи ДПАУ, які допоможуть в складних ситуаціях.
11) Орендні відносини. Проблема визначення звичайних цін, мінімальної суми орендного платежу - як бази оподаткування. Оренда у нерезидента: ПДВ, визначення статусу.
12) Перевірки платників податку: нові вимоги. "Сюрпризи" нового закону. Найбільш вигідні і безпечні схеми співробітництва з ПП.
13) ПДВ з 1.04.05: касовий метод, реєстрація платником при перевищенні 360(300) тис. грн - cтрок реєстрації - 31.03; 20.04; 30.04; 20.05; 31.05, імпорт, Податковий кредит ПП: чому не потрібно звертати увагу на "фіскальні" листи ДПАУ, нові правила з 31.03.05. Дата анулювання реєстрації з ПДВ.
Більш детальна інформація на сайті http://www.finclub.kiev.ua/
Вартість участі в засіданні – 399 грн. При одночасній оплаті за двох і більше учасників – знижка 15%, за кожного учасника. У вартість участі включено ексклюзивний матеріал до семінару, перерви на каву і фуршет.
ПОПЕРЕДНЯ РЕЄСТРАЦІЯ ОБОВ'ЯЗКОВА: (044 ) 568-53-38, 568-53-39
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас