В Україні стартувала інформаційна кампанія з безпеки готівкових розрахунків — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні стартувала інформаційна кампанія з безпеки готівкових розрахунків

Кредит&Депозит
76
Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із безпеки готівкових розрахунків «Анатомія гривні», яку проводить Національний банк України спільно з провідними банками України і учасниками інших ринків. Попри поширення безготівкових розрахунків, готівкові гроші залишаються у широкому вжитку в Україні, тож захист та надійність готівкової валюти має завжди перебувати у фокусі уваги центробанку.
Мета кампанії — навчити українців швидко перевіряти банкноти гривні на справжність та нагадати населенню, які банкноти та монети в обігу, а які вже не приймаються до оплати.
Також у межах цієї інформаційної кампанії Національний банк разом з партнерами інформуватиме українців, де обміняти вилучені з обігу, зношені, пошкоджені, сумнівні щодо справжності банкноти і монети, а також розповідатиме про елементи захисту національної валюти.
Він пояснив, що рівень підроблення банкнот національної валюти залишається стабільно низьким. У 2020 році на 1 млн шт. справжніх банкнот гривні припадало близько 5,5 шт. підроблених банкнот. Для порівняння: цей показник у країнах Європейського Союзу в минулому році був втричі вищий і становив приблизно 17 банкнот євро.
Водночас більшість вилучених з обігу підроблених банкнот гривні — низької якості. Вони друкуються на принтерах і розраховані на неуважність громадян та касирів. «Ми упевнені, що найкращий захист від отримання підроблених грошей – поінформованість українців. Саме тому ми хочемо навчити кожного громадянина простим правилам, які допоможуть легко перевірити справжність українських грошей», — наголосив заступник Голови Національного банку.
Крім навчання касирів банків, пошти, магазинів, АЗС та аптек Національний банк запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) «Анатомія гривні», що містить відповіді на актуальні питання стосовно безпечних готівкових розрахунків.
Інформаційна кампанія «Анатомія гривні» триватиме впродовж липня-вересня 2021 року в усіх регіонах України. Вона відбувається за підтримки Кіберполіції та Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України.
«Банк Кредит Дніпро з першого дня приєднався до Всеукраїнської кампанії НБУ з безпеки готівкових розрахунків, бо ми на практиці бачимо, що клієнтам часто потрібна допомога, щоб розібратися в багатьох фінансових питаннях, — зазначив голова правління Банку Кредит Дніпро Сергій Панов. — Безумовно, зі свого боку ми постійно допомагаємо нашим клієнтам приймати зважені фінансові рішення, інформуємо про те, як не стати жертвою фінансових шахраїв і так далі. Але вважаємо, що спільно, усі разом, ми досягнемо більшого результату», — додав Сергій Панов.
Довідково
До Всеукраїнської інформаційної кампанії із безпеки готівкових розрахунків «Анатомія гривні» долучилося понад 50 партнерів: Укрпошта, мережі магазинів та аптек (Novus, Фокстрот, АТБ, Епіцентр, Велмарт, Велика Кишеня, Ельдорадо, АНЦ), автозаправні станції (WOG, БРСМ-Нафта, Shell, Klo, Sоcar, OKKO) та близько 40 банків (Ощадбанк, Укрексімбанк, Райффайзен Банк, Укргазбанк, ПУМБ, Укрсиббанк, Банк Південний, Кредобанк, Сбербанк, Банк Кредит Дніпро, А-Банк, Ідея Банк, Банк Альянс, Акордбанк, Мегабанк, МТБ Банк, Правекс Банк, Комерційний Індустріальний Банк, Кристалбанк, Банк Львів, Банк Кліринговий дім, Індустріалбанк, Піреус Банк, Перший Інвестиційний Банк, Укрбудінвестбанк, Банк Грант, МетаБанк, Банк Український капітал, Агропросперіс Банк, Асвіо Банк, Мотор-Банк, Кредитвест банк, Земельний капітал, Скай Банк, Європейський промисловий банк, Оксі Банк, БТА Банк, Банк Траст-капітал, Банк Портал).
За матеріалами:
Банк Кредит Дніпро
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас