Як вплинуть ціни на машини з пробігом після початку пільгового розмитнення «єврономерів» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як вплинуть ціни на машини з пробігом після початку пільгового розмитнення «єврономерів»

Особисті фінанси
2116
Від 15 червня розпочнеться черговий пільговий період для легалізації автомобілів на іноземній реєстрації. Триватиме він до 11 листопада. За цей час власники “єврономерів” можуть розмитнити свої автівки за пільговими ставками оподаткування.
Так, Auto.RIA розповідає про те, як можуть змінитися ціни на машини з пробігом після початку цього розмитнення.
Під пільги потрапляють легкові авто віком від 5 до 15 років (з екостандартом не нижче “Євро-2”), та вантажні з повною масою до 3,5 тонн, віком від 5 до 11 років (з екостандартом “Євро-5”). Головна умова – такий транспортний засіб має перебувати в реєстрі митників у режимі “транзит” або “тимчасове ввезення” станом на 31.12.2020.
Правник громадського об’єднання “АвтоЄвроСила” Іван Казачук повідомив, що, за підрахунками організації, в Україні перебуває близько 900 тисяч автівок з іноземною реєстрацією, а пільговими умовами скористаються 400-500 тисяч водіїв таких авто. Вже зараз до ГО за допомогою у підготовці документів для “легалізації” звернулися близько 14 тисяч водіїв поки нерозмитнених машин, – і щодня їхня кількість зростає.
Водночас він зауважив, що, на його думку, ця “акція для єврономерів” не матиме впливу на ринкові ціни, оскільки кінцева вартість “легалізованого” автомобіля, з урахуванням витрат на зняття з обліку за кордоном, оформлення “купчої”, сплати “добровільного внеску” у розмірі 8 500 грн, сертифікації, послуг брокера та інших супровідних витрат виявиться приблизно такою ж, як і на аналогічні авто, що вже є на ринку.
Максимальна різниця у менший бік для середньостатистичного “єврономера” може становити до 500 доларів, – та й то не у кожному випадку.
Фахівці ГС “Інститут досліджень авторинку” зазначили, що кількість розмитнених “єврономерів” за пільговими умовами буде відносно невеликою. Причини – значна кількість обмежень у самих законах, проблеми із наявністю документів, корупційні ризики та порівняно висока вартість супровідних витрат, без яких “легалізація” неможлива.
Експерти ГС “ІДА” прогнозують, що дією пільгових умов скористається не надто багато водіїв автомобілів з іноземною реєстрацією – орієнтовно 30-50 тисяч. За такої кількості вплив “пільгового періоду” на авторинок буде мінімальним, або й взагалі непомітним.
На думку фахівців, потенційна кількість автомобілів з іноземною реєстрацією, які принаймні теоретично можуть бути “легалізовані” за тимчасовими умовами зі зменшеними податками та вплинути на ціноутворення на вторинному ринку, не буде ключовим чинником. Важливішим виявилося те, що кінцева вартість автівок, які отримуватимуть українські документи, складається не лише зі зниженого акцизу та ПДВ, а й зі значної кількості супровідних витрат, розмір яких здатен “підігнати” ціни на такі авто до того ж рівня, який є на авторинку.

Довідка Finance.ua:

  • Від 15 травня в Україні набув чинності закон “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо справляння податків і зборів, інших обов’язкових платежів, об’єктом оподаткування яких є транспортні засоби” № 1402-ІХ. Закон ще 12 травня був підписаний президентом Зеленським разом із іншим – “Про внесення змін до Митного кодексу України щодо тимчасового спрощення митного оформлення транспортних засобів, ввезених на митну територію України” № 1403-ІХ.
  • Згідно з документами, вживані автомобілі з європейською реєстрацією, старші п’яти років, які були ввезені на територію Україні до кінця 2020 року, оподатковуються за пільговою ставкою податку на додану вартість та акцизного податку.
Хочете купити нове авто, але не вистачає коштів? Зручний сервіс від Finance.ua допоможе вибрати персональний кредит. Аналізуємо ваші вимоги за кредитними продуктами і пропонуємо кращі варіанти.

Порівняти і замовити кредит

За матеріалами:
ТСН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас