Основні перешкоди на шляху до цифрової трансформації українських компаній (опитування) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Основні перешкоди на шляху до цифрової трансформації українських компаній (опитування)

Фондовий ринок
363
Зарегульованість, дефіцит коштів і низька цифрова грамотність заважають компаніям на шляху до цифрової трансформації.
Такі висновки зроблено за результатами дослідження, проведеного Європейською бізнес-асоціацією (ЄБА).
«Ми спостерігаємо динамічне зростання українського ІТ-ринку. Проте існують певні бар’єри, які гальмують розвиток цифровізації через досить складне регулювання галузі, еміграцію фахівців, слабку інфраструктурну підтримку нових проєктів, обмеження на використання хмарних технологій у держсекторі тощо. Це підтверджують і результати експертного дослідження», — прокоментував директор SAP Ukraine Максим Матяш.
Загальний рівень цифрової трансформації компаній:
  • 47% директорів оцінили рівень цифрового розвитку свого бізнесу як помірний;
  • 39% вважають, що він є високим;
  • 5% – дуже високим;
  • 9% респондентів вважають, що рівень цифрової трансформації їхніх компаній є низьким.
Водночас переважна більшість, а саме 89% опитаних вказали, що корпоративна стратегія їхньої компанії містить цілі цифрової трансформації.
До топ-3 бар’єрів, що перешкоджають розвитку цифрової трансформації в бізнесі, директори компаній віднесли:
  • зарегульованість та неефективне законодавство;
  • недостатнє фінансування;
  • низьку цифрову грамотність.
Основні перешкоди на шляху до цифрової трансформації українських компаній (опитування)
Бізнес інвестує в розвиток цифрових технологій. За результатами опитування, пріоритетними інвестиціями у цьому напрямку є взаємодія з клієнтами (CRM, електронна комерція, автоматизація маркетингу) — 75% компаній, аналіз даних — 55%, управління взаємодією зі співробітниками (базові HR-процеси, управління талантами, цифрове робоче місце) — 48%.
Основні перешкоди на шляху до цифрової трансформації українських компаній (опитування)
Цифровий розвиток держави:
  • 55% задовільно оцінюють обсяг та якість надання державних е-послуг;
  • 38% вважають, що рівень надання таких послуг є низьким або дуже низьким;
  • 7% оцінили надання державних електронних послуг на високому рівні.
Серед найбільш поширених електронних державних сервісів найкраще респонденти індексу оцінили роботу єдиного порталу державних послуг «Дія».
Найгірше серед складових індексу бізнес оцінив рівень розвитку цифрової інфраструктури, а також рівень цифрової інклюзії в Україні.
Слідкуйте за економічними новинами разом з Finance.ua! Підписуйтесь на наш Telegram-канал.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас