З осені українським авіакомпаніям-боржникам закриють небо в Європу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

З осені українським авіакомпаніям-боржникам закриють небо в Європу

Фондовий ринок
315
Авіакомпанії з України, які заборгують державному підприємству «Украерорух» за аеронавігаційне обслуговування, вже з осені можуть отримати заборону на польоти в Європу або як мінімум зіткнутися зі складнощами при виконанні рейсів.
Це відбудеться через приєднання України до загальної системи маршрутних зборів Євроконтролю. Необхідне рішення Уряд України ухвалив на засіданні 17 травня.
«Це дає конкретні переваги кожному учаснику авіаційного ринку. Для авіакомпаній — відкритий і стандартизований процес формування ставок, їх щорічна актуалізація і зручна оплата рахунків. „Украероруху“ — повне покриття власних витрат за рахунок ставок і гарантія їх повної оплати авіакомпаніями», — прокоментував нововведення голова «Украероруху» Андрій Ярмак.
Як все відбувається зараз?
Зараз «Украерорух» виставляє рахунки за аеронавігаційне обслуговування на маршруті самостійно. Наприклад, якщо літак летить з України до Німеччини через Польщу, то виставляються два рахунки — один з боку Євроконтролю за проліт Німеччини та Польщі, другий — «Украерорухом» за проліт над Україною.
Якщо авіакомпанія не сплатить рахунок Євроконтролю, то вона просто не зможе літати далі. Але при цьому авіаперевізник може не платити українському провайдеру і затягувати погашення боргу в судових розглядах.
Що зміниться?
За новою системою з 1 листопада 2021 року Центральне бюро маршрутних зборів Євроконтролю буде виставляти авіакомпаніям єдиний рахунок за весь рейс за проліт над кількома країнами, в тому числі над Україною. Після цього організація розподілить кошти за надані послуги між різними провайдерами.
Якщо рахунок не оплатити, небо Європи виявиться закритим.
Що залишиться по-старому?
Збір за аеронавігацію, тобто диспетчерський супровід літаків, складається з двох частин — плати за супровід на маршруті і плати в районі аеродрому.
Центральне бюро маршрутних зборів Євроконтролю буде збирати плату тільки за аеронавігацію на маршруті. Плата за диспетчерський супровід в районі аеродрому в Україні як і раніше буде перебувати в зоні відповідальності «Украероруху».
Читайте важливі поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫
За матеріалами:
Avianews.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас