Group CEO Moneyveo розповіла, як бізнесу пробити скляну стелю — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Group CEO Moneyveo розповіла, як бізнесу пробити скляну стелю

Кредит&Депозит
318
Вся фінансова індустрія переживає радикальні зміни. І щоб встигати за ними, а тим більше очолювати, потрібно раз за разом пробивати скляну стелю – невидимий бар’єр, межу, яка заважає розвитку.
Як саме це зробити, розповіла Альона Андронікова, Group CEO Moneyveo, на міжнародному форумі Digital Banking Leaders – 2021.
Group CEO Moneyveo розповіла, як бізнесу пробити скляну стелю
Захід, організований Міжнародним Фінансовим Клубом «БАНКИРЪ», був присвячений змінам, які наразі переживає вся фінансова сфера. Цифровізація, інформаційно-прозоре обслуговування, конфіденційність даних, онлайн-банкінг, мобільний сервіс, API-технології, дотримання нормативних вимог – все це виходить на перший план в галузі. В рамках форуму доповідачі висвітили такі теми як тренди розвитку банківського сектору, сучасне бачення комплексного кіберзахисту, використання хмарних технологій фінансовими компаніями тощо.
Альона Андронікова у своїй доповіді звернула увагу на те, що успішність бізнесу напряму залежить від того, наскільки компанія вміє виявляти та аналізувати потреби клієнтів і постійно створювати нові інструменти для їх задоволення. Саме такої стратегії і дотримується Moneyveo. Компанія постійно виводить на ринок інноваційні продукти, пропонуючи клієнтам все зручніші та ефективніші рішення і сервіси. Тим самим вона змінює всю сферу, задаючи в ній все вищі стандарти. Адже часто новинки, які впроваджує Moneyveo, згодом реалізують і інші компанії. Ба більше, вони стають гігієнічними факторами ринку онлайн-кредитування, тобто чимось само собою зрозумілим, обов’язковим в цій сфери. Серед таких інновацій Альона назвала кредитну ставку 0,01% для нових клієнтів, negative and positive credit offer (індивідуалізовану кредитну пропозицію, яку автоматично розраховує скорингова система), опцію отримання додаткових коштів у рамках доступної суми на умовах поточного кредитного договору тощо.
Резюмуючи свій виступ, Альона Андронікова влучно зазначила, що лідер – той, хто думає, де наступна можливість. І це саме те, що щоденно робить команда Moneyveo.
Нагадаємо, що згідно з рейтингом, проведеним у першому кварталі 2021 року порталом Finance.ua, Moneyveo посіла перше місце серед компаній, що видають онлайн-кредити на карту. До того ж п’ять років поспіль вона отримує звання «Бренд року» в номінації «Фінанси/Бізнес/IT» від експертного бюро «Гільдія Брендів».
За матеріалами: Moneyveo
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас