Moneyveo перемогла відразу в трьох номінаціях Banker — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Moneyveo перемогла відразу в трьох номінаціях Banker

Особисті фінанси
35
Друзі, ми знову підкорюємо вершини. І цього разу Moneyveo на олімпі слави в digital-рейтингу мікрофінансових компаній журналу Banker.ua. Ми не просто перемогли, а посіли лідируючі позиції відразу в трьох номінаціях!
Для довідки:
Banker.ua — український журнал, який публікує банківські рейтинги, інтерв’ю, експертні коментарі, фінансові огляди, а також матеріали в стилі lifestyle: про подорожі, їжу, модні тренди, спорт та інше. Перший номер вийшов у жовтні 2020 року. Журнал розрахований на аудиторію, яка цікавиться банківським сектором і бізнес-аудиторію.
Всього в рейтингу видання було 4 номінації, а участь взяли 20 популярних мікрофінансових компаній, обраних редакцією.
Місце МФО в кожній номінації визначалося за спеціально розробленою методикою Banker.ua, яка включала збір і аналіз інформації з відкритих джерел і платних сервісів.
Отже, Moneyveo перемогла в номінаціях:
«Топ найпопулярніших сайтів МФО». Для визначення рівня популярності враховувалися дані аналітичних компаній SimilarWeb, Alexa та Semrush, які займаються дослідженням поведінки користувачів в мережі. Для аналізу використовувалася статистика сайтів за весь 2020 рік, крім SimilarWeb Traffic (ці дані за 6 місяців). Позицію компанії в рейтингу визначило середнє значення всіх показників.
«Топ мікрофінансових організацій за кількістю брендових запитів». У цій номінації враховувалися запити українською, російською та англійською мовами по Україні з 1 січня по 31 грудня 2020 року в пошуковій системі Google. Чим більше запитів, тим вище позиція компанії в рейтингу. Відповідно, у Moneyveo цей показник найвищий.
«Весь світ через пандемію прискорено мігрує в діджитал. Із введенням карантину всі стали частіше працювати, розважатися, вчитися і робити покупки онлайн. Ми ж у Moneyveo з самого початку відцифрували і розвиваємо наш маркетинг насамперед в діджитал. Лідерство у згаданих категоріях рейтингу — результат продуманої і послідовної стратегії комунікацій бренду. Більше того, на початку карантину ми вперше за три роки зняли рекламу з телебачення. І тоді стало очевидно — люди частіше шукають у пошуковику «Moneyveo», ніж фразу «онлайн-кредити», не кажучи вже про бренди конкурентів», — прокоментував перемогу комерційний директор компанії Максим Параска.
«Топ МФО за кількістю підписників у соціальних мережах». Тут враховувалася кількість підписників у Facebook і Instagram станом на 21 лютого 2021 року. Позиція компанії визначалася сумарною кількістю фоловерів.
Без сумнівів, діджиталізація ринку мікропозик безпосередньо пов’язана з переходом реклами в соціальні мережі. Тому кількість підписників на офіційних сторінках мікрокредитних компаній в соцмережах визначає рівень компанії. Знання бренду і його популярність розпізнається пошуковими запитами в мережі, а кращий продукт — відгуками користувачів, залишеними на різних ресурсах. Тому перемога Moneyveo повністю заслужена. Дякуємо, що вибираєте нас
Ознайомитися з повною версією рейтингу можна за посиланням
За матеріалами: Moneyveo
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас