У День студента Moneyveo розповіла про свої освітні проєкти
Навчання – запорука зростання людини. Якісне навчання – шлях до сталого розвитку всього суспільства та нації. Саме освітні проєкти є одним з основних показників культурно-соціальної відповідальності Moneyveo. Упродовж 2020 року компанія трансформувала і посилила цей напрям. Адже, як зазначає CEO Group Moneyveo: «Не розвивається співробітник – не розвивається й компанія». Працювали як із внутрішніми, так і з зовнішніми проєктами.
Зокрема у вересні 2020 року Moneyveo підписала Меморандум про співпрацю з Факультетом інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія». У рамках ініціативи компанія провела для студентів курс з інтернет-маркетингу, який увійшов до сертифікатної програми «Вебдизайн». У ній було об’єднано чотири вибіркові курси Факультету (від базового вебпрограмування до дизайну взаємодії та основ інтернет-маркетингу). Курс «Пошукова оптимізація» став завершальним у цій програмі. Він дозволяє на практиці глибше засвоїти здобуті знання і зрозуміти, як створювати вебресурси, що справді потрібні користувачам.
Прослухавши дисципліни, студенти мали змогу отримати додаткову спеціалізацію, а за кращі роботи – ще й забрати грошову винагороду. Три команди, які підготували в рамках курсу найкращі проєкти, отримали заслужені 20 000, 30 000 та 50 000 грн.
«Вже вдруге пройшов спільний з компанією Moneyveo курс “Пошукова оптимізація”. Цього року він вийшов іще глибшим і змістовнішим. Ми ввели до курсу частину по роботі з ідеями і прототипуванням, щоб студенти зрозуміли, як правильно шукати цінність проєкту, формалізувати і валідувати його. 7 експертів Moneyveo на різних етапах долучалися до курсу, щоб розкрити аспекти створення та просування сайтів. А завдяки фінансовій підтримці з боку компанії, студенти могли працювати з платними інструментами. Для багатьох слухачів цей курс став плацдармом для втілення перших бізнес-проєктів», – розповідає викладач НаУКМА Максим Корнійчук.
Нагорода студентуСтуденти «Могилянки» подякували команді Moneyveo та CEO Group компанії Альоні Андроніковій за навчання.
Нагорода студентуСтуденти «Могилянки» подякували команді Moneyveo та CEO Group компанії Альоні Андроніковій за навчання.
Ще один проєкт, втілений Moneyveo у 2020 році, – участь у підготовці освітнього курсу для українських бійців, організованого Київською школою економіки. У рамках Програми з підприємницької діяльності для ветеранів АТО/ООС фахівці Moneyveo записали для слухачів курсу відеоуроки з онлайн-маркетингу.
Протягом минулого року спільно з Міністерством цифрової трансформації компанія втілила два соціальні проєкти всеукраїнського масштабу: освітній серіал «Кіберняні» – для всіх громадян, та цикл навчальних відео «Переведення бізнес-процесів в онлайн» – для підприємців. У випусках експерти компанії діляться своїм практичним досвідом і дають поради з тематичних питань.
Особливу увагу у 2020 році Moneyveo зосередила на навчанні своєї команди. В компанії діє власна Академія бізнес-освіти Education Lab, яка проводить курси для штатних працівників. Платформа постійно поповнюється. Наразі на ній втілено вже 40 навчальних модулів.
Окрім освіти в Академії, компанія пропонує співробітникам обирати зовнішні курси, тренінги тощо в системі «Кафетерію бенефітів» Moneyveo. Їх можна проходити за рахунок роботодавця. Співробітникам це надає додаткову можливість як для зростання у своїй професійній сфері, так і для розширення знань у дотичних напрямах діяльності.
За матеріалами: Moneyveo
Поділитися новиною