Альфа-Банк Україна розширив можливості дистанційного обслуговування для клієнтів МСБ
Альфа-Банк Україна постійно шукає додаткові можливості для підтримки малого та середнього бізнесу. Заради комфорту і економії часу клієнтів, банк розширив перелік послуг, які клієнти МСБ можуть отримати через дистанційні канали «Мій Бізнес Онлайн» і контакт-центр банку, без відвідування відділень.
Зокрема, в інтернет-банкінгу «Мій Бізнес Онлайн» реалізовані такі нові можливості:
- оформлення зарплатно-карткового проекту, в тому числі випуск зарплатних карток,
- підключення/відключення послуги «Торговий еквайринг» і реєстрація торгових точок.
Пропонуємо ознайомитися з усіма послугами, які клієнти можуть отримати через дистанційні канали обслуговування:
За матеріалами: Альфа-Банк
Поділитися новиною