Альфа-Банк Україна розширив можливості дистанційного обслуговування для клієнтів МСБ — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Альфа-Банк Україна розширив можливості дистанційного обслуговування для клієнтів МСБ

Фінтех і Картки
24
Альфа-Банк Україна постійно шукає додаткові можливості для підтримки малого та середнього бізнесу. Заради комфорту і економії часу клієнтів, банк розширив перелік послуг, які клієнти МСБ можуть отримати через дистанційні канали «Мій Бізнес Онлайн» і контакт-центр банку, без відвідування відділень.
Зокрема, в інтернет-банкінгу «Мій Бізнес Онлайн» реалізовані такі нові можливості:
- оформлення зарплатно-карткового проекту, в тому числі випуск зарплатних карток,
- підключення/відключення послуги «Торговий еквайринг» і реєстрація торгових точок.
Пропонуємо ознайомитися з усіма послугами, які клієнти можуть отримати через дистанційні канали обслуговування:
За матеріалами:
Альфа-Банк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас