Комітет Ради розглянув проект держбюджету-2021. Пропонує збільшити доходи на 20 млрд грн
Комітет Верховної Ради з питань бюджету ухвалив рішення рекомендувати парламенту розглянути законопроект №4100 одночасно з проектом держбюджету на 2021 рік і прийняти його за основу, доручивши комітету доопрацювати документ до другого читання, йдеться на сторінці комітету в Facebook.
У прес-службі зазначили, що бюджетний процес не складається з прийняття виключно закону про держбюджет. Разом з ним зазвичай приймаються пов’язані зміни в Бюджетний кодекс.
У свою чергу глава бюджетного комітету Юрій Аристов написав в Facebook, що робоча група за участю Рахункової палати і Мінфіну опрацювала 2451 представлену поправку, багато з яких «не були збалансовані або були явно нереалістичні”.
“Для врахування всіх пропозицій необхідно близько 1,5 трлн грн, тобто фактично – ще один бюджет”, – зазначив він.
Аристов додав, що комітет підготував проект бюджетних висновків, яким пропонується збільшити доходи держбюджету на 20,2 млрд грн і провести певний перерозподіл витрат. За рахунок цього з’явилася можливість підтримати пропозиції за окремими програмами.
“Тепер коаліції потрібно двічі отримати 226+ голосів в залі в четвер і вважайте, що бюджет-2021 буде прийнятий в першому читанні … або не прийнятий”, – прокоментував рішення комітету нардеп, перший заступник голови комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Ярослав Железняк в Telegram.
Як зазначили в бюджетному комітеті, поданий урядом законопроект:
- регулює питання формування місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин на новій територіальній основі;
- вводить механізм надання держгарантій на портфельної основі;
- дає Кабміну право на здійснення угод з державними деривативами за рахунок здійснення державних запозичень понад визначені обсяги;
- регулює залучення на поворотній основі коштів Єдиного казначейського рахунку для покриття касових розривів загального фонду держбюджету з дотриманням граничного обсягу дефіциту держбюджету;
- направляє в 2021 році кошти на оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів залізничним транспортом та модернізацію залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною