Бельгійський регулятор звинуватив Google у порушенні законодавства ЄС
Тактика, яку Google та інші великі гравці ринку онлайн-реклами використовують в ході аукціонів цифрової реклами, порушує законодавство Європейського Союзу про захист конфіденційних даних.
Про це йдеться у внутрішньому звіті слідчих бельгійського регулятора, що відповідає за захист приватних даних, повідомляє The Wall Street Journal.
Європейські регулятори аналізують електронні аукціони, які відбуваються за мілісекунди, щоб визначити, яка реклама висвічується при завантаженні сторінки в Інтернеті. У цей момент сотні потенційних учасників можуть отримати інформацію про користувача, включаючи місцезнаходження, дату народження та пошукові запити.
Згідно зі звітом регулятора, цей процес являє собою незаконну передачу даних в рамках загального регламенту про захист даних (GDPR) Євросоюзу.
Доповідь зосереджена на європейському підрозділі Interactive Advertising Bureau, торгової асоціації в області онлайн-реклами. За словами слідчих Асоціація несе відповідальність за те, як її члени купують, продають і використовують дані фізичних осіб в ході торгових операцій з рекламою.
Оскільки штаб-квартира Асоціації знаходиться в Бельгії, IAB Europe підпадає під бельгійську юрисдикцію. Відзначається, що якщо цю позицію підтримають інші регулятори ЄС в області захисту персональних даних, бельгійський регулятор отримає можливість контролювати процес проведення рекламних аукціонів в ЄС.
За матеріалами: УНІАН
Поділитися новиною