H&M збільшив виручку в Україні на 59% в нацвалюті в III фінкварталі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

H&M збільшив виручку в Україні на 59% в нацвалюті в III фінкварталі

Фондовий ринок
287
Шведська компанія Hennes&Mauritz AB (H&M), власник другої за величиною в Європі мережі магазинів одягу, збільшила виручку в своїх українських магазинах на 59% у гривні в третьому фінансовому кварталі (1 червня – 31 серпня).
Як вказується в звіті компанії, за третій фінквартал продажі H&M в Україні склали 86 млн шведських крон ($9,65 млн), що в 1,5 разу більше, ніж за порівнянний період 2019 року (56 млн шведських крон, або $6,28 млн). Таким чином, зростання в шведських кронах склало 54%, а в гривні – 59%.
Компанія за цей період запустила два нові магазини в Україні, розширивши таким чином мережу до п’яти об’єктів (всі – в Києві).
В цілому за дев’ять місяців фінансового року H&M збільшив виручку на 10% – до 156 млн шведських крон (142 млн шведських крон за 9 міс. 2019 року), тоді як зростання продажів у гривні склало 5%.
Як повідомлялося, H&M 11 червня відкрив четверту торгову точку в Україні в ТРЦ Dream Town і 1 серпня – п’яту, в ТРЦ Retroville.
За результатами 2019 року H&M в Україні відкрив одну нову торговельну точку і збільшив майже в чотири рази продажі, до 227 млн шведських крон (близько $24 млн).
ТОВ “Ейч енд ем хеннес енд мауріц” створено в 2013 році.
Згідно з даними Єдиного держреєстру юросіб і фізосіб-підприємців, кінцевим бенефіціаром є Стефан Перссон (Швеція). Статутний капітал компанії становить 696,9 тис. грн.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас