Очільник "Укрзалізниці" розповів, як зміняться тарифи для Ахметова і Коломойського — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Очільник "Укрзалізниці" розповів, як зміняться тарифи для Ахметова і Коломойського

Фондовий ринок
614
Нове керівництво “Укрзалізниці” працює над змінами у тарифній політиці для вантажних перевезень.
Про це заявив голова правління “Укрзалізниці” Володимир Жмак в інтерв’ю Економічній правді.
За словами Жмака, зараз йде робота над формулою економічно обґрунтованих тарифів і згодом її буде представлено ​​ринку.
“Думаю, що вантажовідправникам буде цікавіше заплатити, образно, на 5 гривень дорожче, але доставляти вантажі швидше. За рахунок прискорення обороту вантажовідправники зароблять більше грошей, тому я хочу збалансувати тариф і швидкість доставки”, – повідомив він.
Поділ вантажів на тарифні класи Жмак вважає анахронізмом. Перевезення руди і вугілля відносяться до дешевого 1 тарифного класу. Цим тарифом найбільше користуються “Метінвест” і “ДТЕК” Рината Ахметова, компанії Ігоря Коломойського, Костянтина Жеваго та Олександра Ярославського.
“Це якийсь пережиток ще з часів царської Росії і він залишився в Радянському Союзі. Літак везе вантаж незалежно від того, що це таке. Він за однакову ціну привезе вам тонну цвяхів і тонну смартфонів.
Чому Укрзалізниця повинна диференціювати вантажі в залежності від їх класу? Так, якщо у нас програма великого будівництва і ми веземо щебінь, пісок, то підвищення ціни на перевезення цих вантажів призведе до подорожчання цієї програми і ми побудуємо менше доріг. Але це політичний аргумент. Економічного обґрунтування цьому немає”, – заявив Жмак.
“Більше ніде немає такої класифікації, як у нас. Модель північноамериканської залізниці, яку я брав за приклад, бо вона схожа на нашу географічно, не диференціює вантажі. Там встановлено тариф за тонну /кілометр”, – додав глава УЗ
За словами Жмака, він хоче розробити тариф за тонну/кілометр з застосуванням коефіцієнтів, заснованих на обсягах перевезень.
“Якщо ви перевозите більше вантажів, то ваша знижка від загального тарифу буде також більша, – зазначив Жмак, відмовившись назвати потенційний розмір знижки. – Я ж кажу, працюємо над формулою. Щоб уникнути будь-яких спотворень, я не можу зараз про це говорити”.
За матеріалами:
Економічна Правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас