Якщо попався неякісний товар: експерт дав пораду, як повернути гроші
Якщо не повернули гроші за неякісні продукти в магазині, можна на нього поскаржитися та ініціювати перевірку.
Про це розповів в ефірі “Україна 24” виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов.
Читайте також: РРО: як працюватиме механізм «Кешбек»
“Якщо на місці вам не хочуть повертати гроші, то ви відразу ж, не йдучи з магазину, телефонуйте на гарячу лінію мережі та повідомляйте про проблему — що завезена неякісна партія товару — і просите, щоб провели службове розслідування з цього приводу, і просите, щоб вирішили це питання (з поверненням вашого товару. – Ред.)”, – повідомив Несміянов.
За його словами, центральний офіс не прикриватиме місцевий.
“А локальні магазини часто цим граються і думають, що покупець – істеричка і йти назустріч не треба. Але закон на вашому боці та дозволяє вам повернути товар”, — сказав він.
За матеріалами: Сьогодні
Поділитися новиною