Як український бізнес змінив підходи до бізнес-комунікацій через карантин — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як український бізнес змінив підходи до бізнес-комунікацій через карантин

Кредит&Депозит
1
Період епідемії коронавируса і всіх супутніх йому заходів в ЗМІ називають “ідеальним штормом” – за сукупність несприятливих факторів, які в підсумку дають колосальний руйнівний ефект. За підсумками опитувань, більшість вітчизняних підприємців сьогодні розраховують тільки на свої сили і очікують погіршення економічної ситуації в країні.
Але є і ті, хто не згоден, що все, що сталося призвело до руйнівного ефекту. Локдаун, переформатування алгоритмів, перезавантаження – так називають період COVID-19 представники різних сфер бізнесу. Вони впевнені: завтрашній день багато в чому залежить від того, які кроки вони зроблять сьогодні і наскільки оперативно і грамотно відреагують на те, що відбувається навколо.
За словами Голови правління АТ “Європейський промисловий банк” Людмили Ликової, карантин прискорив процес переорієнтації клієнтів в онлайн, до Діджитал-продуктам банку: “Саме безпрецедентні карантинні заходи дозволили нам побачити несподівані ракурси і можливості для зміни процесів обслуговування клієнтів і банківських продуктів. Йдеться про дистанційне відкриття рахунків, впровадження безконтактних платежів, онлайн-ідентифікації клієнтів, їх супроводі віртуальним менеджером. Я бачу нашу задачу в тому, щоб максимально “оцифрувати” клієнтів! “.
Також керівник столичного комерційного банку акцентує увагу на тому, що саме карантин виявив потребу в організації якісного освітнього бізнес-контенту: навчальних відеороликах по Діджитал-продуктів і сервісів, які стануть для клієнтів максимально зручними. Найбільшу ефективність в комунікації “банк-клієнт” показали:
• сайти;
• соціальні мережі;
• чат-боти;
• е-мейл розсилки.
За матеріалами:
Європромбанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас