Rozetka планує запуск маркетплейса для ресторанів
Найбільший український інтернет-магазин Rozetka.ua (ТОВ “Розетка.Уа”, Київ) планує запуск маркетплейсу для ресторанів і кафе.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив комерційний директор мережі ресторанів Mamamia! Сергій Чайка.
Він також опублікував повідомлення Rozetka, в якому вказується, що для проєкту буде реалізований окремий лендінг.
Rozetka планує взяти на себе залучення покупців, а обробка замовлень і їх доставка будуть здійснюватися силами ресторанів.
“Для підтримки ресторанного бізнесу в період карантину наша компанія знизила відсоток комісії за виконані замовлення до символічного мінімуму в 0,1% в перші три місяці після активації”, – наголошується в повідомленні.
На думку Rozetka, це дасть можливість ресторанному бізнесу отримувати більшу кількість замовлень з мінімальними витратами на їх залучення.
Читайте також: У Rozetka назвали обсяг продаваних підробок
За доступ до онлайн майданчику “ROZETKA Маркетплейс” пропонується вносити плату в розмірі 100 грн/міс.
“Проєкт перебуває на стадії розробки, тому поки що ми не можемо нічого коментувати”, – заявили агентству “Інтерфакс-Україна” в пресслужбі компанії.
Довідка Finance.ua:
- Rozetka заснована в 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. У наступні роки компанія трансформувалася в мультикатегорійний онлайн-супермаркет.
- За даними на офіційному сайті станом на травень-2020 Rozetka має 10 магазинів і точок видачі в Києві, три в Одесі, а також по одному в Дніпрі, Чернігові, Ірпені, Броварах та Львові.
Читайте важливі поради, які стануть в нагоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною