Інструменти для збільшення конверсії покупок — поради від експерта — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Інструменти для збільшення конверсії покупок — поради від експерта

Фінтех і Картки
307
Для того, щоб клієнти платили частіше, більше і краще, треба правильно обрати фінансові інструменти для свого бізнесу.
Про це розповів СМО Interkassa Андрій Шараєвський на вебінарі “FinUpdate випуск 8: Нові технології і клієнтський сервіс. Як збільшити продажі у роздробі”. До речі, учасники вебінару не лише дізналися більше про інструменти збільшення продаж у роздробі, але й отримали подарунки від партнерів розіграшу – Binotel, MEGOGO, UFL.
Для чого потрібна платіжна система і які функції вона виконує:
  • обслуговує покупців, захищаючи від незручностей та складнощів, пов’язаних із традиційними способами оплати;
  • забезпечує високу платіжно-пропускну здатність і оперативне зарахування грошей на баланс продавця;
  • забезпечує одночасний доступ до більш ніж 50 платіжних систем різних видів;
  • підтримує різні валюти та допомогає економити на конвертації, дозволяючи налаштовувати продажі за кордоном.
Інструмент 1. За словами експерта, аби проапгрейдити оплату картою, треба скористатися одним із таких інструментів, як ApplePay, GooglePay чи SamsungPay. Ці інструменти полегшують введення платіжних реквізитів, щоб оплатити товар чи послугу на будь-якому сайті. І саме вони додають 52% конверсії у покупки. Лідером серед цих трьох варіантів є SamsungPay – користувачі виділяють його швидшим і більш зручним.
Чому це важливо? Користувач хоче придбати товар і додає його в кошик, після чого хоче оформити своє замовлення. І на цьому етапі він бачить, що треба вводити чимало даних — прізвище, ім’я, поштові напрямки та багато інших додаткових даних.
Інколи власники магазинів роблять величезну помилку, додаючи до 15 полів, які треба заповнити, щоб оформити замовлення. Вищевказані інструменти дозволяють уникнути цього і зробити замовлення у декілька кліків.
Інструмент 2. Телеграм-бот для оплати послуг і товарів зараз користуються великою популярністю. Чим він корисний:
  • немає жодних обмежень щодо функціонала;
  • автоматичне формування рахунку;
  • гнучке АРІ та всебічна інтеграція;
  • клієнт почувається комфортно;
  • відносно недорога розробка.
Інструмент 3. Хоча в Україні досить добре розвивається фінтех і технологія cashless, але 55% населення все ще надають перевагу готівці. Тож термінали теж є хорошим фінансовим інструментом. Кнопка “Сплатити готівкою” може стати дійсно зручною фічею для специфічних аудиторій.

Більше інструментів у відео:

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас