Звернення до клієнтів АТ "Мегабанк" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Звернення до клієнтів АТ "Мегабанк"

Особисті фінанси
90
Звернення до клієнтів АТ "Мегабанк"
Шановні клієнти!
АТ «МЕГАБАНК» подовжує термін переходу на власний процесинг. Перепрошуємо за тимчасові незручності та повідомляємо наступне:
  • мобільний додаток todobank надає послуги з тимчасовими обмеженнями: у додатку ви можете здійснити всі операції, окрім P2P-переказів (з картки на картку), виводу кешбеку на власний рахунок. Також історія платежів може відображатися з 10-хвилинною затримкою. Ми активно працюємо над усуненням цих тимчасових незручностей.
Через непередбачуваний технічний збій, пов’язаний з міграцією, частина клієнтів отримала від банку повідомлення з некоректним відображенням залишку на рахунку. Перепрошуємо за цей недолік і хочемо запевнити: рахунки у безпеці, без вашої згоди жодних зайвих транзакцій не відбулося!
Перевірити актуальний стан свого рахунку можна онлайн у додатку todobank.
Додаток доступний за наступними посиланнями:
За матеріалами:
Мегабанк
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас