Звернення до клієнтів АТ "Мегабанк"
Шановні клієнти!
АТ «МЕГАБАНК» подовжує термін переходу на власний процесинг. Перепрошуємо за тимчасові незручності та повідомляємо наступне:
- сайт Єдиного розрахункового центру для сплати житлово-комунальних платежів у місті Харків працює у штатному режимі;
- мобільний додаток todobank надає послуги з тимчасовими обмеженнями: у додатку ви можете здійснити всі операції, окрім P2P-переказів (з картки на картку), виводу кешбеку на власний рахунок. Також історія платежів може відображатися з 10-хвилинною затримкою. Ми активно працюємо над усуненням цих тимчасових незручностей.
Через непередбачуваний технічний збій, пов’язаний з міграцією, частина клієнтів отримала від банку повідомлення з некоректним відображенням залишку на рахунку. Перепрошуємо за цей недолік і хочемо запевнити: рахунки у безпеці, без вашої згоди жодних зайвих транзакцій не відбулося!
Перевірити актуальний стан свого рахунку можна онлайн у додатку todobank.
Додаток доступний за наступними посиланнями:
За матеріалами: Мегабанк
Поділитися новиною