Google розробила сервіс «чайових» для веб-сайтів, але передумала його впроваджувати — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Google розробила сервіс «чайових» для веб-сайтів, але передумала його впроваджувати

Технології&Авто
760
Google розробила функцію, яка б дозволяла людям жертвувати гроші веб-сайтам , щоб підтримати видавців новин, блогерів та музикантів. Однак, як повідомляє TechCruch, компанія відмовилась від цієї ідеї та вирішила не запускати продукт.
В минулому році Google тестував так звані «чайові» в якості нової функції Google Contributor, сервісу, який дозволяє користувачам відключати рекламу на відвідуваних сайтах за певну плату і таким чином компенсувати їх власникам кошти, які вони могли за неї отримати.
На скріншоті цієї функції показано, як можна зробити разові пожертви в розмірі від $0,2 до $5 для підтримки сайтів.
Google розробила сервіс «чайових» для веб-сайтів, але передумала його впроваджувати
Google підтвердила, що цей проєкт був внутрішньою ідеєю, яку компанія вивчала протягом минулого року, але вирішила не використовувати.
«Ми визнаємо, що сьогодні не існує єдиної бізнес-моделі, яка б працювала для усіх видавців, і вважаємо, що украй важливо вивчати нові технології, які могли б допомогти видавцям заробити більше грошей. Вибір фінансування – чудовий приклад продукту, в який ми вклали значні кошти, і він продовжуватиме розвиватись, щоб підтримувати видавців та їхні стратегії монетизації», – повідомив представник компанії.
Google розробила сервіс «чайових» для веб-сайтів, але передумала його впроваджувати
Сайти новин і самі можуть створити функцію «чайових» або інтегрувати менш відомий сторонній інструмент, однак всюдисущий Google, в якому вже є облікові записи користувачі та способи оплати, міг б значно полегшити процес.
За матеріалами:
Mind
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас